Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2660
Z toho za letošní rok:347
Stále v řešení:134
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 497 stížnostech.

#38456Stiahutie financneho obnosu z účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2020, před 7 měsíci

Tomáš Michálek

Znění stížnosti

Dobrý deń.2.1.2019 som sa zaregistroval na zoznamke be2.zaplatil som si použianie na 1 mesiac s tým že to bude skusim.3.1.2020 mi bolo z učtu stiahnute bez toho aby som vedel 49.90 eur.zistil som že je to podvodná spoločnost,ale asi neskoro.Chcem to všetko zrušiť no neviem sa k tomu dopracovať.Prosím vás o pomoc. Napíšem na zakaznícky mail a požiadam ich o zrušenie prémiového členstva a všetkého čo je s tým podvodom spojené.


Produkt

zoznamka be2 na vyhladavanie noveho partnera


Požadované řešení

Požadujem od spoločnosti be2 zrušenie účtu a taktiež prémiového členstva za ktoré sa platí. Nechcem aby mi bolo z môjho osobného účtu sťahované každý mesiac vysoká finančná čiastka a vôbec žiadna. Stal som sa obeťou podvodu.
Touto cestou vás prosím o pomoc. Ďakujem s pozdravom Michálek


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 13:48, před 7 měsíci

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku a služba je nadále poskytována, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od jejího uzavření. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2020 16:25, před 7 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Tomáš Michálek

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.1.2020 16:52, před 7 měsíci

Dobrý večer... vážená spoločnosť be2.Chcem ukončiť prémiové členstvo, pretože mi nebolo oznámené nič vo veci, že mi bude automaticky stiahnutý nemalý finančný obnos. A vôbec ako si to dovoľujete. Nebudem sa tu rozpisovať. Jednoducho chcem ukončiť prémiové členstvo a vrátiť finančný obnos ktorý mi bol stiahnutý vašou spoločnosťou. Dňa 3.1.2020. tomik156

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 12:05, před 7 měsíci

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby reagovala.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2020 13:21, před 7 měsíci

Spotřebitel nám sdělil, že mu nakonec došlo potvrzení výpovědi od společnosti. Stížnost proto uzavíráme.