Společnost


www.lightinthebox.com

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38514Nespolehlivost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2020, před měsícem

Raddek Bernard

Znění stížnosti

Dne 10.12. 2019 jsem si objednal u této společnosti hodinky, zaplatil hsem si na víc expresní dodání. Popis hodinek (jazyk, funkce) vše sedělo, i když hodinky přišly se značným zpožděním, rozhodně ne v době expresního zaplaceného dodání.
K hodinkám přišel návod v Aj s QR kodem na aplikaci. Aplikace neexistuje. Je pravda, že se mnou ve zprávách komunikovali na rozdíl od jiných firem, ale výsledek je stejný, jakoby nekomunikovali... Poslali mi odkaz na jinou aplikaci. Opět nefunguje hodinky sice najde, ale to je tak vše. ( vyzkoušeno na několika různých značkých MT a všude stejný výsledek).
Jediné řešení, které nabízí, je zaslat zboží zpět na Čínskou adresu, kde oni posoudí, kde je asi chyba a pak možná vrátí částku za hodinky zpět na účet.. Na mé upozornění na cenu poštovného, které bych musel platit je odpověed stále stejná, zašlete zpět. Tímto bych chtěl jen upozornit potencionální zájemce o jejich zboží, aby si na to dali pozor a nedopadli stejně jako já.


Produkt

s10 chytré hodinky 1,3 '' ip68 vodotěsné nordic nrf52832qfaa 512kb rom srdeční frekvence monitor sedavý připomenutí smartwatch Barva:Černá


Požadované řešení

Chtěl jsem pouze funkční aplikaci nebo vrácení peněz za hodinky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2020 10:19, před měsícem

V daném případě se jedná o zahraniční subjekt, nicméně se zaměřuje na české spotřebitele - má českou jazykovou mutaci serveru, ceny uvádí také v korunách a dodává do ČR. Český soud by tak dle kolizních norem mezinárodního práva soukromého přistoupil k takovému postupu, že by musel zajistit, aby postavení spotřebitele bylo minimálně tak dobré, jak mu zaručuje český právní řád. Informativně tedy přikládáme postup dle českého práva, konečný postup se může v souvislosti s určením rozhodného práva značně lišit.

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud by se jednalo o provozovatele e-shopu z EU, Norska či Islandu, doporučujeme spotřebiteli obrátit se Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 09:09, před 18 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.