Společnost


CELMAR MEDIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#38523Otálejí s vyřízením

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2020, před 9 měsíci

Michal Kozel

Znění stížnosti

Od 16.12.2019 nejsou schopni vyřídit reklamaci. Poslali menší číslo. A nejsou schopni poslat správné nebo peníze.


Produkt

Poslali menší číslo


Požadované řešení

Chci zaslat číslo 38 a největší obvod lýtka


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2020 12:43, před 9 měsíci

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
13.1.2020 10:06, před 9 měsíci

Dobrý deň,
poprosili by sme o upresnenie čísla faktúry, prípadne objednávky, aby sme danú situáciu mohli preveriť.
S pozdravom


Michal Kozel

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.1.2020 11:54, před 9 měsíci

Dobrý den, poslali jsme Vám zpět zboží i s přiloženou fakturou od punčochy. Bohužel tedy její číslo neznám. Odesláno to bylo 16.12., jen pro upřesnění. Věřím, že mije reklamace bude vyřízena k mé spikojenosti. S pozdravem, Bohuslava Křivá

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2020 13:48, před 9 měsíci

Dobrý den,
poprosíme Vás o informaci, na jakou adresu byl produkt zaslán zpět, případně o zaslání kopie podacího lístku na email info@bctv.cz, abychom mohli danou záležitost vyřídit. Je možné nás kontatkovat i telefonicky na telefonním čísle 214 214 001.
S přátelským pozdravem
Celmar Media


Michal Kozel

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.1.2020 22:59, před 9 měsíci

Dobrý den,
punčocha byla zaslána na adresu: Celmar Media s.r.o., U Smaltovny 625, České Budějovice, 370 01. Datum dodání pošta uvedla dne 17.12.2019.

S pozdravem,
Bohuslava Křivá

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2020 10:52, před 6 měsíci

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2020 11:07, před 4 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.