Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 15.12 jsem u společnosti Smarty CZ a.s. objednával zboží, které měla dle jejich e-shopu dorazit 17.12 (nedorazilo). Byly zde problémy s množstvím kusů na skladě, ale nakonec bylo zboží odesláno 17.12, vše bylo zaplacené a v pořádku. Uběhlo několik dní a balíček stále nikde, přikládal jsem to samozřejmě Vánocům a množství objednávek. Bohužel, do dnešního dne balíček nikde, to jest 7.1.2020. Uskutečnilo se již spoustu telefonátů jak se společností zásilkovna.cz, kterou měl být balíček doručen, tak se společnosti Smarty. Bylo mi řečeno, již několikrát, že se balíček ztratil, nyní nemám ani zboží, ani peníze a společnost Smarty mi pouze stále slibuje, že musí čekat na vyjádření společnosti zásilkovna.cz. Dokud prý neobdrží vyjádření, tak nic nemohou dělat. Jak mám postupovat? Mám další měsíc čekat, než se někdo odhodlá a napíše vyjádření, abych dostal své peníze/zboží? Nemyslím si, že takhle má řešení této záležitosti probíhat.
Děkuji mnohokrát.
Vrácení peněz/znovu odeslání zboží.
|
Tweet |