Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:678
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#38603Reklamace na chybějící komponent

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2020, před měsícem

Jozef Goralik

Znění stížnosti

Po obdržení neporušené krabice chyběl jeden komponent ke grilování. Alza vyžaduje fotodokumentaci, kterou jsem poslal 3 x. Každá z odpovědí byla že Alza kontaktujte dopravce k vyřízení. Není mi jasné, co s tím má dopravce udělat neboť krabice, které dopravce doručuje, samozřejmě neotvírá. Zákaznická podpora tudíž nerozumí nebo není obeznámená jak postupovat.


Produkt

Ardes 6245S doručen s chybějící grilovací jehlou


Požadované řešení

Poslal chybějící jehly a potvrdit e-mailem


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 09:17, před měsícem

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2020 13:07, před 15 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.