Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2660
Z toho za letošní rok:347
Stále v řešení:134
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 497 stížnostech.

#38718Stržení hodně peněz a zrušení účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2020, před 7 měsíci

Dasa Prochazkova

Znění stížnosti

Dobrý den, chybně jsem se včera registrovala, a nepodivala jsem se na recenze této seznamky, bylo mi strženo 4700kc a nejde mi zrušit učet, ale spis prosim o radu, zda mi ucet zrusi a nebudou po me chtit dasli peníze jak to ctu tady.... DEKUJI ZA POMOC


Produkt

seznamka


Požadované řešení

zrušení uctu a popřípadě vraceni penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 11:22, před 7 měsíci

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Spotřebitelka by si měla ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušila, případně že se ji pokoušela zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradila.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2020 21:24, před 7 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Dasa Prochazkova

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.1.2020 05:22, před 7 měsíci

zrušení uctu

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.

Po kontrole Vašeho účtu s odpovědným oddělením souhlasíme s refundací 4356 Kč a zkrácením Vašeho členství na 1 měsíc / e / ů.


Informujte nás prosím o akceptování této nabídky, abychom mohli refundaci zpracovat a upravit délku Vašeho členství.
 
Toto mi přišlo, ale už dále bez komunikace, a peníze samozřejmě se zpět nevrátily....

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2020 13:54, před 7 měsíci

Dobrý den,

email: mchal.hlavlicek@be2.com Vám ani nemůže fungovat, protože neexistuje. Prosím email neodepisujte, skopírujte si ho, je to pro Vás bezpečnějsí. Pak Vám fungovat bude.

Refundace byla dnes již zprácována. Budete o jejím zpracování informována. Prosíme Vás o strpění, tahle trasnakce může trvat i několik dní.

Děkujeme Vám.


Dasa Prochazkova

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2020 17:47, před 7 měsíci

Díky, pokud to tak bude... a tímto i prosím o zrušení účtu a vymazání veškerých údajů, a žádné vymáhání jiných peněz... díky za odpověď

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 07:13, před 7 měsíci

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2020 16:52, před 6 měsíci

Obdrželi jsme prostřednictvím emailové komunikace zprávu od spotřebitele, že došlo mezi subjekty k dohodě a spor byl smírně vyřešen. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.