Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2351
Z toho za letošní rok:33
Stále v řešení:200
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 481 stížnostech.

#38731Zrušení účtu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2020, před 5 dny

Eva Pinteova

Znění stížnosti

Dobrý den. V září jsem se zaregistrovala u seznamky Be2. Bohužel jsem si nepřečetla malým písmem úplně ma konci smlouvy,že prémiove členství je automaticky prodlužováno a zpoplatněno nezadanddbatelnou částkou. Nicméně jsem zaplatila necelých 2500 kč a tentýž den 14. 10. emailem členství vypověděla. Od společnosti jsem obdržela odpověď, že obdrželi mou výpověď a členství mi skončí 11.1. Můj účet ovšem nesmazali a po třech měsících se naopak dále pokouší strhnout si peníze z mého účtu. Zvažuji podání trestního oznámení.


Požadované řešení

Okamžité smazání mého účtu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 11:03, před 5 dny

Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost
přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2020 21:25, před 4 dny

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Eva Pinteova

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.1.2020 22:00, před 3 dny

Společnost okamžitě výpověď zpětně vzala a slíbila,že už nebude požadovat žádné poplatky.Dokonce se omluvila za způsobené problémy. Takže vše vyřešeno. Moc děkuji dtestu.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.