Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:738
Z toho za letošní rok:79
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#38757Neoprávněný dluh

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2020, před 5 měsíci

Iveta Viktorinová

Znění stížnosti

Poštou mi přišel dopis s upomínku za nějaké nezaplacené předplatné číslo 601535. Já jsem si ale nic neobjednávala. Žádné předplatné mi nechodilo a nechodí. A v podstatě ani nevím, za co to předplatné vlastně je. Za nějaký časopis nebo něco jiného. Vůbec tomu nerozumím. Ale stoprocentně vím, že já jsem si žádné předplatné ani nic jiného z této firmy neobjednávala. Tak co mám teď dělat?


Produkt

Číslo faktury 17263997, datum vystavení faktury 31.10.2019, datum splatnosti 7.12.2019. předplatné za nevím co,


Požadované řešení

Ráda bych aby byl neoprávněný dluh zrušen.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 12:16, před 5 měsíci

Společnost nabízí zboží po telefonu. Vysloví-li spotřebitel po telefonu svůj souhlas s nabídkou, jedná se o závaznou objednávku, kdy zpravidla do několika týdnů přichází první zásilka a zboží pak chodí každý druhý měsíc až do okamžiku, než spotřebitel vypoví smlouvu. Zdarma je pochopitelně jen první zásilka (holítka značky Good Shave či ponožky, spodní prádlo), za všechny další už zasílatel požaduje peníze.

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost vyzvala, aby jí doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupující skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.

Stěžovatelka by měla dále písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 08:33, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.