Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38822Problém s komunikací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 hodiny 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2020, před 4 lety

Milan Cipko

Znění stížnosti

Dobrý den,
22.11.2019 jsem se zaregistroval na seznamce Be2 s registračním poplatkem 149,- Kč. Za měsíc, po stržení částky 2247,- Kč, jsem se rozhodl přestat službu používat. 14.1.2020 jsem zaslal email na zakaznickyservis@be2.cz s přiloženým skenem výpovědi v pdf, kterou jsem si stáhl přímo ze stránek Be2. Pro jistotu jsem poslal výpověď i na fax, uvedený na stránkách jako kontakt pro zaslání výpovědi automatického prodlužování prémiového členství. Přišla odpověď z automatu, pouze s tím, že správu obdrželi. K dnešnímu dni jsem nedostal žádnou odpověď, žádnou reakci k odstoupení od smlouvy a společnost nijak nereaguje.


Produkt

Zakoupeno Prémium členství 22.11.2019 na seznamce Be2, následně 23.11.2019 bylo automaticky prodlouženo členství na další 3 měsíce.


Požadované řešení

Požaduji okamžité odstoupení od smlouvy, zrušení automatického předplatného a výmaz všech osobních údajů vč. zaslání potvrzení o vymazání osobních údajů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému