Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
22.11.2019 jsem se zaregistroval na seznamce Be2 s registračním poplatkem 149,- Kč. Za měsíc, po stržení částky 2247,- Kč, jsem se rozhodl přestat službu používat. 14.1.2020 jsem zaslal email na zakaznickyservis@be2.cz s přiloženým skenem výpovědi v pdf, kterou jsem si stáhl přímo ze stránek Be2. Pro jistotu jsem poslal výpověď i na fax, uvedený na stránkách jako kontakt pro zaslání výpovědi automatického prodlužování prémiového členství. Přišla odpověď z automatu, pouze s tím, že správu obdrželi. K dnešnímu dni jsem nedostal žádnou odpověď, žádnou reakci k odstoupení od smlouvy a společnost nijak nereaguje.
Zakoupeno Prémium členství 22.11.2019 na seznamce Be2, následně 23.11.2019 bylo automaticky prodlouženo členství na další 3 měsíce.
Požaduji okamžité odstoupení od smlouvy, zrušení automatického předplatného a výmaz všech osobních údajů vč. zaslání potvrzení o vymazání osobních údajů.
|
Tweet |