Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#38918Nekalá obchodní praktika

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2020, před 4 lety

hana Sekerková

Znění stížnosti

V prosinci loňského roku mne zaujala akční nabídka 02, proto jsem neváhala a navštívila pobočku v DBK na Budějovické. Při obchodní schůzce jsme se s obchodníkem domluvili, že k mé předplacené kartě přiřadí mobilní internet. CCa dne 13.1.2020 jsem dostala fakturu a k mému údivu jsem zjistila, že mně bylo obchodníkem odebrána výhoda předplacené karty, proto jsem dne 15.1. navštívila pobočku na Praze 4-Pankráci, kde jsem od obchodníka požadovala vysvětlení. Tento se telefonicky spojil s ústředím. Po telefonickém rozhovoru s pracovníkem na ústředí jsem byla nucena změnit mojí předplacenou kartu na tarif, neboť mně bylo sděleno, že budu platit jakousi pokutu ve výši cca 3.000,--Kč.

Závěrem podotýkám, že při prvotní schůzce obchodníkem mně bylo pouze sděleno, že v případě odstoupení od smlouvy pouze doplatím cenu mobilu. Dále podotýkám, že při prvotní schůzce ze strany obchodníka řádně nedošlo dostatečních informací a z tohoto důvodu jsem se společností uzavřela pro mne dosti nevýhodnou smlouvu.


Produkt

Mobilní telefen ZTE Blade A5 2019 Dual Sim


Požadované řešení

Ze strany obchodníka buďto požaduji obstarání nové fakturace, anebo 25% slevu po dobu jednoho roku z nového tarifu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému