Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
V prosinci loňského roku mne zaujala akční nabídka 02, proto jsem neváhala a navštívila pobočku v DBK na Budějovické. Při obchodní schůzce jsme se s obchodníkem domluvili, že k mé předplacené kartě přiřadí mobilní internet. CCa dne 13.1.2020 jsem dostala fakturu a k mému údivu jsem zjistila, že mně bylo obchodníkem odebrána výhoda předplacené karty, proto jsem dne 15.1. navštívila pobočku na Praze 4-Pankráci, kde jsem od obchodníka požadovala vysvětlení. Tento se telefonicky spojil s ústředím. Po telefonickém rozhovoru s pracovníkem na ústředí jsem byla nucena změnit mojí předplacenou kartu na tarif, neboť mně bylo sděleno, že budu platit jakousi pokutu ve výši cca 3.000,--Kč.
Závěrem podotýkám, že při prvotní schůzce obchodníkem mně bylo pouze sděleno, že v případě odstoupení od smlouvy pouze doplatím cenu mobilu. Dále podotýkám, že při prvotní schůzce ze strany obchodníka řádně nedošlo dostatečních informací a z tohoto důvodu jsem se společností uzavřela pro mne dosti nevýhodnou smlouvu.
Mobilní telefen ZTE Blade A5 2019 Dual Sim
Ze strany obchodníka buďto požaduji obstarání nové fakturace, anebo 25% slevu po dobu jednoho roku z nového tarifu.
|
Tweet |