Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#3896Reklamace dětské obuvi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2014, před 6 lety

Jana Varechová

Znění stížnosti

Dne 9.7. 2014 jsem zakoupila v prodejně v Brně na Nám.Svobody dívčí sandály.Byly ve slevě,(již podruhé slevněné),původní cena 699,- nyní za 199,-Kč.
23.7 jsem vedla dceru do příměstského tábora v Brně a bohužel jsem zjistila,že se u pravého sandálu odlepila celá podešev.Už jsme byly ve městě na místě tábora,nemohla jsem se vracet domů(20 km vlakem),šla jsem do práce a dítě na "aktivitu".Dcera se na místě přezula do papučí,ale v této botě bez podešve musela odjet domů.Nic jiného na nohy neměla.Pršelo.
Doma jsem boty umyla,dle možností vysušila,při tom jsem zjistila,že se odlepuje i druhá podešev.
Sandály jsem šla hned druhý den reklamovat.
Dnes mi přišla od prodejce SMS,že reklamace se zamítá.


Produkt

Dětská obuv Bestceller 3-42-28-0954-7 vel.35


Požadované řešení

Mám za to,že bota,která se po 14 dnech užívání rozpadne,je vyrobená nekvalitně.
Chtěla bych dostat svoje peníze zpět.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2014 09:39, před 6 lety

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkazní břemeno o opaku nese prodávající. Pokud tedy prodávající reklamaci zamítá, měl by prokázat, že obuv byla v době převzetí bez vad.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2014 12:37, před 6 lety

Dobrý den,

ke stížnosti uvádíme, že reklamace byla prodávajícím přehodnocena ve prospěch zákaznice a o způsobu vyřízení byla zákaznice informována. Dne 4. 9.2014 se zákaznice dostavila do prodejny a reklamace byla vyřízena k závěru zrušením kupní smlouvy, tedy ke spokojenosti zákaznice.

S pozdravem
HUMANIC CZ

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2014 15:53, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení uvedeného řešení a uzavření stížnosti.


Jana Varechová

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.9.2014 13:11, před 6 lety

Hodnocení:

Komentář: Poté,co mi reklamace obuvi nebyla uznána,jsem v prodejně opětovně požadovala přezkoumání dětských sandálu jejich kvalitářem a tentokrát jsem k jejich protokolu připsala i svůj komentář,ve kterém jsem citovala vaše doporučení a radu. Po 14 dnech mi přišla z obchodu SMS,že moje reklamace byla přehodnocena a tentokrát je vyřízena kladně v můj prospěch.Děkuji mnohokrát za pomoc a za cenné rady,které poskytujete .Sama bych asi nenašla odvahu se bránit...Ještě jednou moc děkuji.Jana Varechová