Společnost


Končický David

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3911Mini mp3 přehrávač - nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2014, před 5 lety

Lucie Říhová

Znění stížnosti

14.prosince 2012 jsem panu Končickému poslala email, že jsem přes portál berslevu.cz zakoupila poukaz na "Stylový MP3 přehrávač s LCD displayem včetně sluchátek" za 179Kč + 79Kč za poštovné. Peníze jsem zaplatila a přišel mi kupón, jehož číslo jsem panu K.odeslala. Odpověděl že jsem poslala špatné číslo voucheru, tak jsem poslala celý voucher. Potom přestal reagovat. 4.února jsem se snažila opět o kotakt a opět bezúspěšně. Asi po půlročních intervalech urguji o poslání přehrávače, nebo o vrácení peněz a ani jedno se zatím nestalo. Na žádný z mailů pan Končický neodpověděl.


Produkt

MP3 přehrávač s LCD displayem včetně sluchátek, stříbrná varianta


Požadované řešení

Nejraději bych chtěla zaslat přehrávač, pokud by to z nějakého důvodu nešlo, spokojím se i s vrácením peněz na účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 12:48, před 5 lety

V tomto případě by měla spotřebitelka prokázat, že voucher byl řádně a včas uplatněn. Pokud tak učinila, má právo na ujednané plnění. Pokud spotřebitelka i nadále požaduje dodání zboží, doporučujeme jí, aby podnikateli písemně stanovila dodatečnou lhůtu pro dodání zboží a zároveň ho upozornila, že tato lhůta mu nebude již prodloužena. Toto upozornění má za následek fakt, že marným uplynutím lhůty dojde k odstoupení od smluvy v souladu s § 1978 občanského zákoníku. Výzvu doporčujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 16:47, před 5 lety

Subjekt Končický David byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.