Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#39251Neoprávněně naúčtovaný poplatek, zamítnutí refundace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2020, před 4 lety

Jiří Kolumberský

Znění stížnosti

Dne 5.1. 2020 v 13:49 jsem přes mobilní aplikaci "Moje O2" zaplatil platební kartou částku 200Kč k dobití kreditu předplacené karty.Kartu mám jako zálohu v případě výpadku mého operátora,nevolám z ní,ani nečerpám data.Před zaplacením uvedené částky jsem zkontroloval všechny položky v aplikaci "Moje O2",aby se nemohlo za žádných okolností spustit čerpání dat z uvedené karty.Na předplacené kartě byl v té době kredit 20,50Kč,zvolený kredit"NA!VÝBĚR".Ihned po navýšení kreditu o částku 200Kč mi byla odečtena částka 99Kč na"Balíček 500MB mobilního telefonu se slevou 34%".Aplikace "Moje O2"mě o volbě ani možnostech uvedeného balíčku nijak neinformovala.To jsem našel až na internetové stránce O2.Obratem jsem zavolal operátora s požadavkem refundace celé částky,operátor můj požadavek zpracoval jako reklamaci.Dne 20.1.2020 ji shledal,jako neoprávněnou.


Produkt

telefonní číslo:728091701,sériové číslo karty:894202069980736330


Požadované řešení

Trvám na refundaci celé vložené částky 200Kč, ze které jsem nečerpal žádné plnění,v opačném případě provedu další právní a mediální kroky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému