Počet nahlášených stížností: | 91 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4.11.2019 jsem si na e-shopu objednala zboží (bundu a boty), tentýž den zaplatila se svého účtu (cca 1.600,--Kč) a vyčkávala.
Koncem prosince 2019 mě po vzneseném dotazu, kde se zboží nachází, z e-shopu ubezpečovali, že vzhledem ke konceptu jejich podnikání nejsou schopni doručení uspíšit a že doba dodání je závislá na jejich dodavatelích, nicméně standard prej činí 5-40 dní.
Další dotaz jsem vznesla v lednu a přišla mi na chlup stejná odpověď.
V dalším mailu pak už přišla krátká odpověď, že doba doručení je 60 PRACOVNÍCH dní!
Když tedy spočítám všechny české pracovní dny od doby objednání, byl nejzazší termín pro doručení 31.1.2020.
Zboží však stále nepřišlo!!!
Na výzvy k vrácení peněz nikdo nereaguje a jejich zákaznická linka je jen automat odkazující na kontakt na webu, kde je však uveden pouze kontakt na tuto linku nebo e-mailová adresa, z které mi už nikdo neodepisuje.
Příšerný přístup!!!
objednávka č. 729375
VRÁTIT PENÍZE!!!
|
Tweet |