Společnost


Cupidi Bellator Holding & Co, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39336Nedodané zboží - www.velomont.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2020, před 4 lety

Petra Brablecová

Znění stížnosti

4.11.2019 jsem si na e-shopu objednala zboží (bundu a boty), tentýž den zaplatila se svého účtu (cca 1.600,--Kč) a vyčkávala.
Koncem prosince 2019 mě po vzneseném dotazu, kde se zboží nachází, z e-shopu ubezpečovali, že vzhledem ke konceptu jejich podnikání nejsou schopni doručení uspíšit a že doba dodání je závislá na jejich dodavatelích, nicméně standard prej činí 5-40 dní.
Další dotaz jsem vznesla v lednu a přišla mi na chlup stejná odpověď.
V dalším mailu pak už přišla krátká odpověď, že doba doručení je 60 PRACOVNÍCH dní!
Když tedy spočítám všechny české pracovní dny od doby objednání, byl nejzazší termín pro doručení 31.1.2020.
Zboží však stále nepřišlo!!!
Na výzvy k vrácení peněz nikdo nereaguje a jejich zákaznická linka je jen automat odkazující na kontakt na webu, kde je však uveden pouze kontakt na tuto linku nebo e-mailová adresa, z které mi už nikdo neodepisuje.
Příšerný přístup!!!


Produkt

objednávka č. 729375


Požadované řešení

VRÁTIT PENÍZE!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému