Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39344Zrušení prémiového členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2020, před 4 lety

Šárka Hilscherová

Znění stížnosti

Zaregistrovala jsem se s tím, že to zkusím na měsíc za 159Kč, jen jsem si nevšimla, že když nedám výpověď do 14ti dnů, tak se mi prodlužuje členství na další tři měsíce. Za měsíc jsem překvapivě zjistila, že mi odešlo z účtu 2247kč. Registace proběhla 14.11.2019 a já podala žádost o zrušení 17.12.2019, řádně vyplněnou, podepsanou a oskenovanou zaslala. Přišla mi odpověď, že k 15.3.2020 mi bude členství zrušeno a nebudu muset platit žádné další poplatky.Dnes 3.2.2020 mi přišla na mejl upomínka k další platbě, navýšená o penále, celkem 2530Kč s tím, že mi ke dni 7.1. obnovují 3 měsíční členství. Dlužnou částku mám zaplatit do 9.2., nebo vyhrožují vymáháním. Prosím o urychlené řešení. Moc děkuji.


Požadované řešení

Přeji si a to důrazně, aby to členství bylo ukončeno, nepřeji si využívat těchto služeb. Také vymazat všechny mé údaje.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému