Společnost


Centrum aukcí.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:32
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#39360Poplatek za registraci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2020, před 25 dny

Leona Drozdková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Měla jsem zájem o dům, který byl přes s dražby.
když jsem se na daný dům ptala společnosti s dražby (centrum aukci.cz s.r.o.) přišla mi reakce, že musím provést registraci. A že je bez nutnosti se účastnit na dražbě, a tak jsem tak učinila v domnění, že je vše zdarma. Do e-mailu mi přišli informace o daném domě a pote mi přišla výzva k zaplacení registračního poplatku 5000Kč. Vůbec jsem nevěděla, co to znamená. Měla jsem dojem, že je vše zdarma. Ano moje chyba je, že jsem si nepřečetla všeobecné obchodní podmínky, a souhlasila jsem s tím. Kdyby v prvotním emailu bylo, že po registraci v případě projevení zájmu budu platit 5000Kč nikdy bych se neregistrovala. Ale jak píší, je to moje chyba. Jsem maminka na mateřské dovolené a nemohu si dovolit zaplatit 5000Kč za registraci. Moc mě to mrzí, že musím psát tady a řešit to. Kdybych si přečetla obchodní podmínky, nemuselo by se nic takového dít. Psala jsem na společnost email a několikrát volala na jejich linku, kde mi paní řekla, že se celá věc řeší, do dnešního dne se mi nikdo z firmy neozval a já jsem z toho nešťastná, nechci mít problémy. Prosím Vás o prominutí registračního poplatku anebo jeho snížení na 500Kč i to je pro mě velká částka. Děkuji za Vaši odpověď Leona Drozdková.


Produkt

Registrační poplatek


Požadované řešení

Prosím o prominutí poplatku nebo jeho snížení na 500 kč za chybu kterou jsem provedla.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 08:33, před 24 dny

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/

Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Informace o ceně je podstatnou náležitostí o které musí být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti, aby po něm mohla následně společnost tuto částku žádat. Sdělení o ceně skryté v ceníku či podmínkách se tak nejeví jako dostatečné informování spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2020 12:03, před 24 dny

Dobrý den paní Drozdková, jak sama píšete: citace "Prosím o prominutí poplatku nebo jeho snížení na 500Kč za chybu kterou jsem provedla". Vy tedy provedete chybu a chcete od nás prominout 4.500,-Kč ? Je to logické ? Ale i tak, aby jste viděla od nás vstřícnost, opakovaně Vaši žádost o prominutí části poplatku posoudíme, projdeme celý Váš obchodní případ od Vaší žádosti, po registraci, čerpání naší služby a uvidíme. Jen pro Vaši informaci, pokud se tímto zpětným posouzením všech výše uvedených kroků budeme zabývat, kdo tento čas zaplatí ? Ano, směřujeme tuto úvahu k tomu, že někteří klienti se opravdu domnívají, že se jedná pouze o přeposlání vyhlášky a posudku, ale již nikdo z těchto klientů nechce vidět ostatní skutečnosti, zejména časovou, resp. finanční náročnost nejen na lidské zdroje, ale i inzerce, provozní náklady atd, atd.,, která musí být vynaložena právě proto, aby klient mohl obdržet "pouze vyhlášku a posudek", je nám jasné, že kdo toto vidět nechce, tak to nikdy neuvidí, ale jen pro zopakování ve stručnosti: vyhledání vhodných dražeb, kontrola dokumentů, selekce vhodných dražebních jednání, zadání do inzerce, zaplacení inzerce, denní kontrola aktuálnosti dražeb, telefonní a emailová podpora, zpětná kontrola úspěšnosti dražeb, atd, atd., vše za využití "velmi drahých lidských zdrojů", toto vše se musí realizovat, aby klient mohl "pouze obdržet vyhlášku a posudek"......Každý ať si již odpoví sám, zda poplatek 5.000,-Kč, včetně DPH za výše uvedené je "hodně nebo málo".


Leona Drozdková

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2020 13:51, před 23 dny

Dobrý den,
Děkuji Vám, za Vaši vstřícnost v této věci a byla bych moc vděčná za posouzení.
Jak jsem již psala, celá situace mně velice mrzí, jsem maminka na mateřské dovolené a jen tak tak vyžiju měsíčně.
Moc si Vážím toho, že to se mnou chcete řešit. Omluvám se Vám za vzniklé komplikace.
Děkuji s pozdravem Leona Drozdková

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2020 23:34, před 18 dny

Dobrý den paní Drozdková,

Vaší žádosti o prominutí poplatku se vyhovuje, vzhledem k Vašemu slušnému jednání a formě, kterou s námi komunikujete a k individuálnímu posouzení Vašeho případu.

Výzvu berte jako bezpředmětnou, nepožadujeme ani Vámi nabízených 500,-Kč.

S pozdravem,

Tým S-drazby.cz


Leona Drozdková

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.2.2020 08:16, před 18 dny

Dobrý den,
Moc si vážím prominutí celého poplatku, moc vám děkuji!
Děkuji za kladné vyřízení me žádosti, jsem moc rada.
přeji pěkný den. Děkuji Drozdkova

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2020 12:26, před 18 dny

Není třeba další komentář, stížnost můžeme uzavřít. Děkujeme.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2020 13:46, před 17 dny

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla stížnost uzavřít. Zároveň přikládáme také odkaz na varování Exekutorské komory ČR, které je dostupné zde: https://www.ekcr.cz/1/aktuality-pro-media/2683-exekutorska-komora-varuje-ceskym-internetem-se-siri-podvodne-drazby?w=


Leona Drozdková

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.2.2020 15:05, před 9 dny

Hodnocení:

Komentář: Děkuji, za kladné vyřízení me žádosti, za prominutí poplatku v celé vyšší.