Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2712
Z toho za letošní rok:402
Stále v řešení:60
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 504 stížnostech.

#39381Zrušení Prémiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2020, před 9 měsíci

Barbora Popelkova

Znění stížnosti

Dobrý den,
v září 2019 jsem se registrovala na seznamku Academic Singles. Nyní mi z účtu strhli částku 2247 korun za předplacení VIP členství. Je mi jasné, že tuto částku již nazpět nezískám, ráda bych ale zrušila své členství, aby se podobná situace neopakovala za tři měsíce.
V podmínkách společnosti je uvedeno, že žádost o výpověď musí být podána písemně či faxem. Na základě informací Evropského spotřebitelského centra mám však nárok jakoukoliv smlouvu uzavřenou online způsobem také stejným způsobem ukončit.
Můžete mi s tímto problémem pomoci?

Předem děkuji


Produkt

Premium členství seznamky Academic Singles


Požadované řešení

Požaduji okamžité ukončení svého Prémiového členství v seznamce Academic Singles prostřednictvím emailové adresy a zastavení jakýchkoliv následných zpoplatnění služeb této seznamovací stránky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2020 09:12, před 9 měsíci

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2020 22:07, před 9 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Barbora Popelkova

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.2.2020 12:21, před 9 měsíci

Hodnocení: