Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:494
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#39508pokuta za nic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2020, před 4 měsíci

Irena Škubalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám telefonní číslo které je v provozu jen kvůli tomu, že jsem měla 2 letou smlouvu. Platím tak až do srpna 2020 po cca 100 Kč a nyní přestože telefon nevyužívám mi byla udělalna pokuta za pozdní platbu takže 2x za nic ... zdá se Vám to normální? Když dáte upomínku je třeba klientům nechat delší prostor na možnost zaplacení. Byla jsem na horách a hned to nešlo zaplatit ... ani jsem nevěděla, že to tak "hoří" Nelíbí se mi chování T-mobile, že neupozorní na pokutu , ale až když ji rozdá... nefér jednání nestalo se mi to ani u ČEZU...


Požadované řešení

ZRUŠENÍ POKUTY NEBOŤ BYLO ZAPLACENO JAKMILA UPOMÍNKA PŘIŠLA...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 13:49, před 3 měsíci

Pokud je mezi stranami ujednáno poskytování určité služby, která je poskytována úplatně, subjekt poskytující službu je povinen službu řádně poskytnout, vyúčtovat způsobem a ve lhůtách uvedených ve smlouvě a uživatel služby je povinen za službu zaplatit.

Pokud spotřebitel s poplatkem či pokutou nesouhlasí, měl by je reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním reklamace ani námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne. Rovněž je možná reklamace samotné služby, která je dle znění stížností nefunkční.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.