Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na Vás s pomocí ohledně nevrácení peněz společnosti Platan Clinique, u které jsem dne 5. 8.2019 zakoupila voucher na kosmetické ošetření v hodnotě 6.930,- Kč. Než se tak stalo, informovala jsem se, zda-li bude možno tento využít i na opavské pobočce, kdy mi bylo sděleno, že ano. Nejprve mi byl několikrát temrín přeobjednán a nakonec jsem se dozvěděla, že byla opavská pobočka zručena. Z tohoto důvodu jsem chtěla vrátit peníze, ale přes 8 emailů vedených od 23.10. 2019 s K. P., vedoucí zákaznického oddělení a několik telefonních hovorů se zaměstnankyněmi této společnosti (V. aj.), které sdělily, že můj požadavek předají, se do dnešního dne nic nestalo, na poslední dva emaily už ani p. P. nereaguje. Co se dá, prosím, v tuto chvílí dělat, můžete mi, prosím, pomoci s vrácením peněz? Děkuji za Vaše rady! S pozdravem Altmanová
Vrácení peněz.
|
Tweet |