Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:51
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#39802Zneužití tel. čísla

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2020, před 8 měsíci

Petr Beneda

Znění stížnosti

Zneužití tel. čísla (viz ref. údaj)
Dobrý den, chci podat stížnost na neoprávněně účtované sms od společnosti Dimoco Europe GmbH. Ve vyúčtování se mi objevily platby přes sms - Digitální obsah s daty 1.1., 8.1., 15.1., 22.1., 29.1., vše rok 2020. Každá platba 99,-kč na tel . číslo +42090440099. Jedná se o 5 SMS v hodnotě 495,-kč. Nic jsem si neobjednával. Prosím o vrácení peněz a zablokování těchto sms.


Produkt

neoprávněně účtované sms


Požadované řešení

Zrušení plateb SMS, vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2020 10:14, před 8 měsíci

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2020 12:47, před 8 měsíci

Ahoj Petr Beneda,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
DIMOCO Team


Petr Beneda

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.3.2020 13:35, před 7 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Dovolal jsem se na číslo uváděné na stránkách i jsem komunikoval emailem. Vrácení peněz a zrušení služby. Děkuji