Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39820Zrušený spoj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2020, před 5 měsíci

Alena Sojková

Znění stížnosti

Ohledně zrušení spoje o kterém jsem ani nebyla informována pomocí emailu ani jinou cestou. Velká nespokojenost, díky této neohleduplnosti od Leo Expressu jsem nebyla schopna stihnout další spoj a prošvihla jsem zkoušku svatebních šatů. Opravdu si příště rozmyslím zda Leo express ještě využiji. Velké mínus.


Požadované řešení

Příště informovat emailem a neignorovat potřeby cestujících.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 14:56, před 4 měsíci

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě, může spotřebitel uplatnit u společnosti reklamaci. Dle smluvních (resp. přepravních) podmínek společnosti Leo Express Global a.s. platí, že:

"Za zpoždění spoje náleží cestujícímu, který se nevzdal jízdy, odškodnění. Výše odškodnění činí: a)25 % při zpoždění spoje do cílové stanice cestujícího 60 až 119 minut; b)50 % při zpoždění spoje do cílové stanice cestujícího 120 a více minut.

Odškodnění nebo vrácení jízdného musí oprávněný cestující uplatnit do 3 měsíců od data odjezdu spoje uvedeného na daném jízdním dokladu, a to vyplněním žádosti, která je k dispozici na internetových stránkách www.leoexpress.com, a jejím zasláním na e-mailovou adresu refund@le.cz."

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2020 16:49, před 4 měsíci

Dobrý den,

Vaše zkušenost mě velice mrzí. Mohu Vás požádat o zaslání čísla jízdenky, abychom mohli situaci prověřit?

Děkuji!

S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager


Alena Sojková

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.3.2020 21:52, před 4 měsíci

Dobrý den, zasílám kód 20206-29205-94007.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2020 10:00, před 4 měsíci

Dobrý den,

děkuji za zaslání jízdenky. Jízdenka byla zakoupena přes partnera AMSBUS (idos.cz), který nám bohužel neposkytuje kontaktní informace o cestujících tak, abychom je mohli kontaktovat ohledně zpoždění, či zrušení spoje.
Nejjistější je nákup jízdenky skrze náš web leoexpress.com, nebo mobilní aplikaci, kam můžete zadat své telefonní číslo/email na které Vás budeme kontaktovat v případě jakýkoliv mimořádností.
Vaší zkušenosti je nám ale líto, doufáme, že se vydaří svatba a našla jste nakonec správné šaty. Jako omluvu přijměte voucher do naší nové cestovní třídy Economy plus.
Číslo voucheru do třídy Economy plus: 203976012946132. Voucher je platný do 30.9.2020 a můžete ho využít na jakoukoliv cestu v rámci cestovní třídy Economy plus.

Přeji plno spokojených kilometrů.

S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 20:39, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2020 21:03, před měsícem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.