Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

87%
13%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#39849Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2020, před 3 měsíci

Mira Houdek

Znění stížnosti

dnes jsem od vas obdržel zpravu,že mam uhradit dluh za obdržene zboži-č.: 276482.žadne zboži jsem nikdy neobdržel a nepřijal takže nevim co mam řešit.nevim,proč mně vyhrožujete soudem???????jestli vše bude pokračovat,obratim se na meho advokata.děkuji za vaši odpověd.


Požadované řešení

REAKCI NA NESMYSLNOU POHLEDAVKU NECHAM NA VAS,DIKY


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2020 14:07, před 3 měsíci

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebiteli doporučujeme vyzvat společnost, aby mu doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupujícímu skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.

Pokud je po spotřebiteli vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by společnost vydat společnosti ALEKTUM INKASSO, s.r.o. doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Tedy zejména doklad prokazující právní titul vzniku nároku na úhradu pohledávky - uzavření kupní smlouvy. Spotřebitel může společnost informovat, že v případě prokázání právního titulu k úhradě pohledávky je ochoten svůj dluh splatit, v opačném případě, ať se společnost obrátí na soud, kde bude muset jako žalobce prokázat, že jí svědčí právo na úhradu předmětné pohledávky, v případě, kdy si je spotřebitel jistý neexistencí smlouvy nebo nedodáním zboží.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2020 10:12, před 3 měsíci

Vymáhaní ze strany inkasní agentury bylo ukončeno.

Alektum, s.r.o.


Mira Houdek

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.2.2020 11:35, před 3 měsíci

moc vam děkuji za vaši pomoc