Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4005Reklamace - po 30 dnech bez vyřízení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2014, před 10 lety

Romana Matznerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
11.6.2014 jsem reklamovala držák (odlepení přísavky) ke kameře CAM Prestigio Roadrunner 520GPS. 11.7 zboží nebylo ani opraveno, ani mi nevrátili peníze. Po telefon. urgencích mi byl poslán na e-mail nový záznam o přijetí zboží k reklamaci s datem převzetí 30.7 a datem opravy 30.8. Toto datum chápu jako neadekvátní, protože lhůta pro vyžízení reklamace již uplynula. Požadovala jsem vrácení peněz po operátorce na centrále, ale stále bez odezvy. Nyní mi hovory pokládají a nelze se spojit z kompetentní osobou z reklamačního oddělení.


Produkt

CAM Prestigio Roadrunner 520GPS


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, protože uplynula 30 denní zákonná lhůta na vyřízení reklamace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému