Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#40133Tři oříšky pro Popelku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2020, před 11 měsíci

Lukáš Růně

Znění stížnosti

V roce 2019 jsem si zakoupil od vás dárkový poukaz na tři oříšky pro Popelku jak víme muzikál byl zrušen, a mě místo všeho jste dali voucher který má platnost na rok. Za ten rok tam nebylo nic zajímavého abych si to vybral a když jsem chtěl voucher prodloužit tak už to nejde!!! A ptám se proč??? Už je propadlej tak se že svými penězi můžu rozloučit je to smutné a nemám Svámi dobré zkušenosti..a když se podívám na vaše recenze což jsem měl udělat dřív tak bych zjistil že jste podvodníci... Děkuji za odpověď Lukáš Růně


Požadované řešení

Prodloužení voucheru! Nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 16:56, před 10 měsíci

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Plnění v jiné formě (např. voucher, různé kupóny atp.) je možné spotřebiteli namísto peněžních prostředků poskytnou pouze tehdy, pokud s tím výslovně bude souhlasit.

Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Případnou žalobu musí spotřebitel podat na pořadatele akce, portál, který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2020 09:57, před 10 měsíci

Dobrý den,

mrzí náš, že nejste spokojen. Jako kompenzace, za zrušený muzikál Tři oříšky pro Popelku, Vám byla nabídnuta volba voucheru, se kterou jste souhlasil. Bohužel jak už to u většiny voucherů bývá, voucher má určitou platnost a pokud propadne, prodloužení není možné. Je to i z toho důvodu, že voucher je nastaven na 1 rok, což je dostatečně dlouhá doba na to, aby si klient mohl z naší pestré škály událostí něco vybrat.

Pokud si dobře u Vás pamatujeme, týden po vypršení Vašeho voucheru jste si přál jít na koncert Chinaski, který jsme v naší nabídce měli již necelý půl roku. :-)

Hezký den.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2020 15:08, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2020 15:12, před 8 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.