Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:68
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

96%
4%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#40183Neobjednané a nevyžádané zboží - přesto zasláno s požadavkem na úhradu částky 49,- Kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2020, před 3 měsíci

Petra Komárová

Znění stížnosti

Dobrý den,
přidávám svou zkušenost s výše uvedenou firmou. Před pár dny jsem přijala hovor (musím kvůli práci brát bohužel i neznámá čísla), bylo uvedeno, že se jedná o nějaký průzkum. Hovor byl velmi krátký, mám za to, že jsem ani na žádné otázky neodpovídala, zpravidla podobný typ hovorů téměř ihned ukončuji. Určitě jsem nepřijala žádné členství ani žádný produkt neobjednala. Nyní mi dorazil balíček vzorků tablet OmegaMarine forte+ 60 tablet, je u něj složenka na 49 CZK. Firmě vracím balíček zpět, pro jistotu napíšu i odstoupení od smlouvy, i když jsem žádnou neuzavřela, stejně tak podám okamžitě žádost o to, aby firma zrušila veškerou evidenci mých osobních údajů, které jsem jí však 100% neposkytla a velmi by mne zajímalo, jakým způsobem k nim došla. Jako vrchol naprosto nekorektního jednání mi přijde, že na druhé straně faktury firma uvádí, že nepřijímá zásilky na dobírku, takže já na své náklady musím uhradit poštovné spojené s vrácením neobjednaného zboží a poté toto poštovné po firmě vymáhat. A už vůbec mi nikdo neuhradí čas s tím vším spojený. Pokud by náhodou firma byla alespoň natolik solidní, že mi uhradí zaplacené poštovné spojené s vrácením balíčku, může tak učinit poštovní poukázkou na moji adresu. Výši poštovného firmě sdělím emailem ihned po odeslání zásilky.

Děkuji za vyřízení


Produkt

OmegaMarine forte+


Požadované řešení

Požaduji uhradit poštovné spojené s vrácením neobjednaného zboží poštovní poukázkou na moji adresu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 12:04, před 3 měsíci

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2020 10:39, před 3 měsíci

Vážená paní Komárová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Předně bychom Vás rádi informovali, že na základě Vašeho prohlášení, že jste byla naší společností telefonicky kontaktována bylo zjištěno, že jsme Vaši osobu telefonicky vůbec nekontaktovali, pravděpodobně se jedná o omyl a nejspíše záměnu s jinou společností.

Evidujeme však objednávku produktu OmegaMarine Forte+ a to prostřednictvím našich webových stránek www.naturamed.cz.

V našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že každou objednávku může učinit osoba starší 18 let a to výhradně vlastním jménem, tj. sama za sebe. V případě, že objedná 3. osoba jménem někoho jiného, můžeme to považovat za pokus o podvod.
Uvádíte, že jste si od nás žádný produkt neobjednala, objednávku tedy prošetříme. Faktura ve výši 49,- Kč, která byla součástí zásilky byla stornována. V případě vrácení zásilky (můžete si ji ponechat zdarma) nám, prosím, zašlete kopii podacího lístku a poštovné Vám bude vráceno na Váš bankovní účet.

Dovoluji si Vás také informovat, že Vaše osobní údaje byly v naší databázi zablokovány, a že k dnešnímu dni ukončujeme zasílání veškerých nabídek obchodu a služeb Vaší osobě. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat i několik dní, se však může stát, že k Vám ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dorazí, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že blokace již byla provedena. V systému jsou již data zablokována a další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.

Společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., IČO: 26106965, se sídlem U Smaltovny 625, České Budějovice, 370 01 zpracovává osobní údaje poskytnuté subjektem údajů v souladu se zákonem č. 110/2019, o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, a to předně za účelem a na základě právního titulu plnění smlouvy, a za účelem přímého marketingu na základě oprávněného zájmu. U údajů, které v tuto chvíli vyžadujete vymazat a nepodléhají v rámci souvisejících zákonů a samotného nařízení dalším požadavkům, dojde k jejich smazání.

Zároveň zasílám odkaz, kde naleznete komplexní informace o zpracování osobních údajů NaturaMed dle platné legislativy: https://www.naturamed.cz/#!/osobni-udaje

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.


Petra Komárová

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.3.2020 11:59, před 3 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Vážení, jsem mile překvapena okamžitou reakcí společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o. Objednávku na www.naturamed jsem neučinila. Výrobek vracím na adresu společnosti. Jsem velmi ráda, že prostřednictvím www.vasestiznosti.cz byla věc velmi rychle vyřešena. S pozdravem Petra Komárová