Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#403842x strhnute peniaze z uctu pri platbe kartou + odmietnutie zvezenia dopravcom bez vytisknutej jizdenky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2020, před 2 měsíci

Richard Havlik

Znění stížnosti

Dobry den,

mam dve staznosti

1) pri platbe kartou za jizdenku mi boli tie iste peniaze strhnute 2x za jednu jizdenku! (prvy krat mi to pri platbe v aplikacii hodilo, ze mam error, tak som to zaplatil znova a na ucte mi to bolo strhnute za dve jizdenky). Samozrejme ale v aplikacii a v emaili som dostal len jednu jizdenku, takze chyba musi byt na strane predajcu lebo mi to zauctoval 2x. Pozadujem navrat penazi
Flixbus booking: #1075490680

2) dopravca mi nedovolil nastupit do vozidla, lebo som nemal vytisknutu jizdenku (cesta bola do srbska), ale len v PDF na tablete/mobile. Pri kupovani jizdenky cez aplikaciu som o tom nikde nebol informovany (vyslovene je na jizdenke napisane ze staci PDF). Dalsie podmienky som si nemal kde dohladat kedze kontrakt. dopravca je srbsky a ich web stranka je v srbstine. Pozadujem navrat penazi
Flixbus booking: #1075490093

PS: na obidva problemy som na stranke flixbus dal pred mesiacom staznost a nedostal ziadnu odpoved. Pokial sa to nebude riesit podavam podnet na COI (mimochodom za cely zivot som nikam ziadnu staznost doteraz neposielal...)


Produkt

Flixbus booking: #1075490680 + Flixbus booking: #1075490093


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 08:26, před 2 měsíci

Pokud spotřebitel nesouhlasí s výší účtovaného jízdného, je na místě podat společnosti stížnost.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2020 15:57, před 2 měsíci

Dobrý den, pane Havlíku,

děkujeme, že jste nás kontaktoval prostřednictvím tohoto kanálu. Omlouvám se za nepříjemnosti, které se Vám staly během rezervace a posléze i během přepravy.

Bohužel jsem nedohledal Vaši stížnost v našem systému, pouze hovor na naši zákaznickou linku. Prosím o vyplnění následujícího formuláře, tak aby požadavek mohlo zpracovat příslušné oddělení.

https://www.flixbus.cz/servis/rozsirena-pomoc

S pozdravem, Miroslav z FlixBusu.


Richard Havlik

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.3.2020 16:40, před 2 měsíci

Dakujem za odpoved.

kedze mi na incidenty zalozene na vasej stranke nechodia potvrdzovacie emaily tak tie staznosti nedokazem najst ani ja. Preto som vytvoril dalsie dve na zaklade booking konfirmacie(jednu pre kazdy pripad)

S pozdravom
Richard

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.