Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#40418Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2020, před 3 měsíci

Michaela Janečková

Znění stížnosti

Nakoupila jsem zboží na stránce www.fashionfashion.cz. Zboží jsem vrátila ve 14-ti denní lhůtě. Dne 16.1. převzali zboží (mám doklad o převzetí). Dne 15.1. bylo doručeno odstoupení od smlouvy, na které mi reagovaly tudíž beru jako doručené. To znamená, že jim od 16.1.2020 běžela 14-ti denní lhůta na vrácení zboží. Nemám ani peníze ani zboží. Nikdo se mnou nekomunikuje.


Produkt

Dámské kotníkové holínky, barva vínová, velikost 37


Požadované řešení

Vrácení peněz včetně zákonného úroku z prodlení, který pro rok 2020 činí 10%.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2020 22:47, před 2 měsíci

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2020 09:58, před 2 měsíci

zasíláme doklad o vrácení peněz

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 10:19, před 2 měsíci

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla reagovat a stížnost případně uzavřít.


Michaela Janečková

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.3.2020 18:26, před 2 měsíci

Hodnocení: