Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:349
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 83 stížnostech.

#40476Zkažené maso

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2020, před 7 měsíci

Pavel Procházka

Znění stížnosti

Dne 13. března 2020 jsem zakoupil v LIDLU Kadaň 2 balení mletého vepřového masa s datem spotřeby 16.3. 2020. V neděli 15.3. po rozbalení obou balíčků jsem zjistil, že maso je zkažené (zapáchá). Okamžitě jsem jel do LIDLU maso reklamovat. U pokladny jsem si nechal zavolat vedoucího prodejny p. Č., ten mi potvrdil, že maso je zkažené a pokud mám účtenku o koupi, budou mi peníze vráceny. Když jsem mu řekl, že jsem si bohužel účtenku neschoval, ale že vím, že k reklamaci masa účtenku nepotřebuji, pokud je prokazatelné, že bylo zakoupeno v prodejně LIDL, odvětil mi na to, že se mýlím a že jsou tady případy, kdy zákazník zboží ukradne a pak žádá peníze za ukradené zboží, ale ať si to neberu osobně, a že mám prostě smůlu. Požádal jsem ho, ať mi toto sdělení dá písemně či mi ho řekne na kameru, toto však odmítl. Tak jsem maso p. vedoucímu Č. zanechal na prodejně a zklamaně, a rozčarován z odpovědi, odešel. Nedalo mi to a na webových stránkách vasestiznosti.cz jsem našel podobné případy, kde společnost LIDL ubezpečuje zákazníky, že i bez účtenky lze maso reklamovat a zákazníkovi budou vráceny peníze. Toto sdělení společnosti LIDL jsem ofotil a vydal se znovu do prodejny, v domnění, že p. vedoucí Č. uzná svou chybu. Ten se mi po přečtení vyjádření LIDLU k podobnému případu vysmál a trval si na svém. Odešel jsem s pocitem bezmoci a rozčarován neprofesionálním jednáním a přístupem p. Č. k celé záležitosti.


Požadované řešení

Pavel Procházka


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2020 10:10, před 7 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

K uplatnění reklamace není třeba mít účtenku, spotřebitel je však povinen prokázat, že zboží u dané společnosti zakoupil. Pokud je na obalu výrobku uvedena společnost, lze považovat prokázání pomocí obalu za dostatečné.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2020 20:53, před 7 měsíci

Dobrý den, pane Procházko,

taková situace nás velmi mrzí a za chování našeho zaměstnance se Vám omlouváme. Chceme Vám potvrdit, že maso můžete skutečně vrátit i bez předložení účtenky. Váš podnět samozřejmě předáme odpovědným kolegům, aby se podobná situace neopakovala.

Děkujeme za upozornění a přejeme Vám pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká republika


Pavel Procházka

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.3.2020 21:21, před 7 měsíci

Hodnocení: