Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dnes jsem dostala vyúčtování od společnosti Vodafone, s kterou byla ukončena moje smlouva k 21.2.2020 jak jsem dostala informaci přes SMS zprávu. Nyní jsem dostala vyúčtování opět na 260 Kč i když jsem měla zaplatit jen zbytek dní do ukončení smlouvy (asi 5 dní) + pokutu 149,- Kč. Nerozumím tomu. V SMS zprávě bylo doslovně napsáno toto: Dobrý den, poslední Vyúčtování číslo 736146393 pro plátce Šperlová Mahulena vystavené na 260 Kč je splatné 3.4.2020. Číslo účtu pro platbu (viz. referenční údaje). Detail vyúčtování najdete v aplikaci Můj Vodafone http:www.vodafone.cz/vyúčtování. Přihlásit se můžete po dobu 6 měsíců pomocí čísla pátce 33747158 a administrátorského hesla nebo hesla tohoto plátce. Váš Vodafone.
Podotýkám, že jsem na uvedené adrese jsem nic nezjistila, protože vždy jsem se tam dostávala přes telefonní číslo, které bylo zrušeno a staré heslo už neplatí a nevím jak zjistit nové heslo.
Ještě podotýkám, že mi společnost Vodafone 20.2.2020 napsala SMS zprávu, že na mém účtu 103830579 aktualizovali nastavení mých služeb. Detsilní nastavení, že najdu na stránce http.tam//je/objednávky. Tento oznam jsem pokládala, že je to pouze potvrzením ukončení smlouvy, žádnou další pokračování jsem nechrěla.
Prosím pomozte, připadá mi to jako nedorozumění.
Děkuji, Mahulena Šperlová, (e-mail a tel. č. viz referenční údaje)
Trvám na ukončení smlouvy tak jak mi bylo sděleno k 21.2.2020. Nechci žádné pokračování. Do 15.2.2020 mám zaplaceno, mám doplatit pouze alikvotní částku do 21.2.2020 (ukončení smlouvy) ´+ smluvní pokutu 149,- Kč jak je uvedeno v písemné dohodě o výpovědi smlouvy,
|
Tweet |