Společnost


Maděra a Šípek, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4050Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2014, před 5 lety

Michaela Neumanová

Znění stížnosti

Dostala jsem od dcery k Vánocům kuchyňský robot BOMAN CLATRONIC KM 345 CB, od výše uvedené firmy.POužila jsem ho 3x,zcela běžně a rozbil se/ulomil se kousek umělé hmoty na přechodu nádoby mixeru a motoru/.Odeslaly jsme výrobek na reklamační opravu .PO 30 dnech nám firma oznámila,že reklamace nebyla uznána ,protože robot je mechanicky poškozen,že je na to,že byl používán jem 6 měsíců nadmíruopotřeben,že se na toto poškození záruka nevztahuje.Já jsem odepsala ,že poškození vzniklo běžným provozem,že se asi jedná o vadný výrobek,protože jsem ho použilajen 3x.Nezájem,reklamace nebyla výrobcem uznána a odchod.Výrobek Vám zasíláme zpět, a jestli si ho nechcete převzít,a vrátí se nám zpět,bude Vám účtovat skladné.Robot byl zakoupen v e-shopu .
Já jsem neměla možnost být nezdvořilá,se mnou nikdo nediskutoval.
Nejde o těch pár stovek,ale o princip.Mám pocit,že se z toho stane precedens.
MUDr Michaela Neumanová


Produkt

Kuchynský Robot KM 345CB BOMANN Clatronic


Požadované řešení

vrátit peníze,či nový funkční přístroj
opravit nepůjde


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 09:40, před 5 lety

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození. Zamítl-li prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2014 10:29, před 5 lety

Dobrý den,
reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození a silného opotřebení. Vzhledem k tomu, že zboží reklamujete po více než 6 měsících od zakoupení je prokázání, že je reklamace oprávněná, na Vás. Stejné vyjádření Vám bylo zasláno i emailem minulý týden. Nyní Vám správnost našeho jednání potvrdil i zde dTest.

S pozdravem
Jiří Pošíval
Elektro Oáza


Michaela Neumanová

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.8.2014 12:03, před 5 lety

To jste mi moc nepomohli.Tohle všechno vím.Je to ale šlendrián.Jestli je to všechno ,co pro mne můžete udělat tak ,to moc není.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 16:05, před 5 lety

Nepřísluší nám posuzovat, zda je výrobek vadný nebo nikoli. Za vyřízení reklamace odpovídá prodávající, který má subjektivní právo reklamaci zamítnout. Existence vady není otázkou právní, nýbrž faktickou. Pokud je tedy reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna, považuje se za vyřízenou. Spotřebitel může zamítnutí reklamace rozporovat, nejvěrohodnějším důkazním prostředkem je právě znalecký posudek. Zamítl-li prodávající reklamaci neoprávněně, vystavuje se riziku, které spočívá v úhradě nákladů souvisejících s reklamací, jestliže spotřebitel prokáže, že reklamace byla oprávněná.
Vzhledem k faktu, že subjekty mají nadále na věc odlišný názor a k prokázání nároku je nutné podat důkaz o vadnosti zboží, stížnost uzavíráme.