Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2281
Z toho za letošní rok:57
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#40505Opožděné doručování zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 minut 31 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2020, před 21 dny

Stanislava Trojanová

Znění stížnosti

Předem chci říct, že jsem neměl v úmyslu si stěžovat a to zejména ne v době současné koronavirové krize.
Nicméně, v období uplynulých 3 týdnů se v doručování zásilek stalo prostřednictvím Depo Olomouc 72,Ladova 346/6,77072 tolik nepřijatelných událostí, které musím níže stěžovat:
1. Dne 27.2.2020 odesílal syn v Praze cca 10 shodných oznámení o promoci se zaplacenou službou doručení D+1 všem adresátům. Tyto zásilky došly včas do všech okrajových obcí na Vysočině, kde vůbec poštu nemají - nikoli však v Olomouci, kde nám pošta Olomouc Ladova tuto zásilku vydala až po telefonické urgenci a !!!osobním vyzvednutím na poště dne 2.3.2020!!! a na další adresu v Olomouci-Hodolany byla tatáž zásilka doručena až 3.3.2020. O zkaženém dojmu ze synem plánovaného překvapení ani nemluvím...
2. Dnes, t.j. 18.3.2020 nám byly doručeny 3 zásilky najednou (první odeslaná z Plzně 2.3.2020, druhá z Písku 3.3.2020 a třetí z Olomouce odeslaná 9.3.2020). U posledně citované se jedná o fakturu, která měla datum splatnosti včera 18.3.2020, čímž jsme vystaveni nepříjemnosti s hrozícím placením penále. Tato faktura mě již přiměla k napsání této stížnosti.
Závěrem: ze způsobu doručování, aktuálně nastaveného u pošty Ladova mi plyne závěr, že celý systém je nastaven špatně. Jejich zaměstnanci jsou často neprávem osočování za managementem glosovaná "dneska podáte, zítra dodáme", apod.


Požadované řešení

Žádám Vás o nastavení takového systému, který bude řešit plynulé doručování zásilek, a nikoli jejich skladování s čekáním až jich bude pro doručovací obvod více.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2020 10:14, před 21 dny

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman