Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Firma se tváří, že má roušky v době nouzového stavu ČR skladem a expeduje zboží do 24 hodin, přitom je délka doručení 15-40 dní, po objednání (samozřejmě nejjspíš aliexpress s přirážkou 200 kč)a zaplacení předem rychlou platbou mi nedorazila žádná potvrzovací zpráva , a nebo email, a přitom firmě dáváte při objednávce osobní údaje.Celé dopoledne jsem urgoval emaily o okamžité navrácení částky na můj účet, bohůžel telefon nemají.
Jakmile jsem prolustroval majitele firmy a bydliště, tak jsem jej emailem vyzval k navrácení částky, za chvíli se ozvala jakási imaginární paní Černá, manažerka zákaznické podpory, ať pošlu údaje a číslo k účtu k zaplacené objednávce.Po chvíli mi groteskně přišlo na email potvrzení o zaplacení objednávky se zásadní chybou- se špatným součtem zboží, které neberu v žádném případě v potaz.Od včerejška mi zatím žádné peníze zpátky nepřišly.Pokud mi peníze nedojdou do zítřka, nahlašuji jednání firmy na ČOI případně s dalšími nalezenými podvedenými.Vydělávání na rouškách tímhle způsobem dá totiž při aktuálním množství zájemců docela velkou sumu , a může se jednat v případech nevrácení peněz v nouzovém stavu ČR o trestný čin.
VRÁCENÍ PĚNĚZ
|
Tweet |