Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:77
Z toho za letošní rok:68
Stále v řešení:31
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#40518nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2020, před 2 měsíci

István Polónyi

Znění stížnosti

Firma se tváří, že má roušky v době nouzového stavu ČR skladem a expeduje zboží do 24 hodin, přitom je délka doručení 15-40 dní, po objednání (samozřejmě nejjspíš aliexpress s přirážkou 200 kč)a zaplacení předem rychlou platbou mi nedorazila žádná potvrzovací zpráva , a nebo email, a přitom firmě dáváte při objednávce osobní údaje.Celé dopoledne jsem urgoval emaily o okamžité navrácení částky na můj účet, bohůžel telefon nemají.
Jakmile jsem prolustroval majitele firmy a bydliště, tak jsem jej emailem vyzval k navrácení částky, za chvíli se ozvala jakási imaginární paní Černá, manažerka zákaznické podpory, ať pošlu údaje a číslo k účtu k zaplacené objednávce.Po chvíli mi groteskně přišlo na email potvrzení o zaplacení objednávky se zásadní chybou- se špatným součtem zboží, které neberu v žádném případě v potaz.Od včerejška mi zatím žádné peníze zpátky nepřišly.Pokud mi peníze nedojdou do zítřka, nahlašuji jednání firmy na ČOI případně s dalšími nalezenými podvedenými.Vydělávání na rouškách tímhle způsobem dá totiž při aktuálním množství zájemců docela velkou sumu , a může se jednat v případech nevrácení peněz v nouzovém stavu ČR o trestný čin.


Požadované řešení

VRÁCENÍ PĚNĚZ


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 18:58, před 2 měsíci

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy uzavřené na dálku ještě před převzetím zboží, na což má dle logického výkladu ustanovení § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, plné právo, má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení (např. i emailová korespondence atp.) pečlivě uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2020 10:22, před měsícem

Dobrý den,

Situace samozřejmě není jednoduchá ani pro jednu stranu. Pro nás je to neskutečný zápřah a celý tým Světomatu nestíhá ani odpovídat na maily, ikdyž děláme co můžeme.

Co se týče objednávek, situace je následující.

Po přijetí platby, odesíláme zboží do 24 hodin. Doba dodání je 5-40 pracovních dnů.

Přesně takto to stojí pod produkty i v obchodních podmínkách a každý zákazník potvrzuje, že obchodní podmínky četl. Díky tomu, že s nimi musí i souhlasit, řídíme se nadále těmito podmínkami.

Pokud jste objednal a vše proběhlo v pořádku - přišel vám potvrzovací email - vaše zboží je na cestě k vám a bude doručeno tak, jak se obě strany dohodly.

Pokud vyvstane jakýkoliv problém, že bude třeba doba dodání překročená - vracíme peníze, nebo kompenzujeme škodu po domluvě.

Pokud je objednávka odeslána, nedá se již zrušit, jelikož se balíček nedá zastavit.

Omlouváme se za prodlevu, se kterou odpovídáme. Děláme ale vše proto, abychom tuto situaci zvládnuli.


S pozdravem,
Jiří Kolomazník, Jednatel společnosti


István Polónyi

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.4.2020 09:59, před měsícem

Hodnocení:

Komentář: Peníze vraceny