Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2281
Z toho za letošní rok:57
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#40533Doručovanie listových zasielok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

50 minut 1 sekunda

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2020, před 20 dny

Ing. Helena Pašková

Znění stížnosti

Dobrý deň, pošta na Jánskeho v Olomouci momentálne vôbec neroznasa zásielky na Roznavsku 625/3.Na môj telefonicky dotaz mi bolo povedané, že roznášajú len súrne zásielky. Neviem, na základe čoho to pošta triedi. Z Bratislavy mi 9.3 2020 poslal klient DOPORUCENE podklady k DO, zatiaľ som nič nedostala. Taktiež zo SP mi 11.3.2020 poslali doplatok dôchodku, taktiež nič. Čo sa týka tých peňazí, vraj poštové poukážky neroznasaju, skladujú ich na pošte. Pritom taká poukážka na určitú splatnosť. Keď si ten doplatok k dátumu splatnosti nevyberiem, vráti sa SP na Slovensko a budem čakať ďalšie 3 mesiace. Pritom tie poukážky dorucovatel hádže do schránky a adresát si to potom ide vybrať na poštu, takže neprichádza dorucovatel do kontaktu ani s adresátom ani s peniazmi. Celkovo som s poštou v Olomouci na Jánskeho veľmi nespokojná. Zásielku do vlastných rúk( z katastra) mi hodili do schránky s odtrhnutiu dorucenkou, čiže " niekto " za mňa podpísal doručenie !?!
Ďakujem. Ing. Pašková


Požadované řešení

Upozorniť poštu na povinnosť doručovať zásielky, kde sa nevyžaduje osobný kontakt.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2020 09:21, před 20 dny

Dle zveřejněných informací České pošty udělá podnik vše pro to, aby byly důchody ve všech případech doručovány. V lokalitách uzavřených krajskými hygienickými stanicemi bude možnost doručování důchodů komunikována s touto organizací. Doručování pak proběhne buď za asistence bezpečnostních složek státu nebo s ochrannými prostředky. Také v ostatních lokalitách bude postup při doručování důchodů upraven tak, aby nedošlo k přímému kontaktu mezi pošťáky a klienty. Peníze budou příjemci předávány v obálce pokládané na zem.

U zapsaných zásilek se listovní zásilky vždy uloží na ukládací poštu bez pokusu o doručení. U těchto ukládaných zásilek bude prodloužena úložní doba na 30 dnů. Balíky se v uzavřených lokalitách uloží bez pokusu o doručení a bude u nich prodloužena úložní doba na 15, resp. 30 dnů (podle druhu zásilky). V ostatních případech u neuzavřených lokalit budou balíky doručovány bez přímého kontaktu s adresátem. Adresát bude vyzván, ať položí osobní doklad na zem nebo jiné vhodné místo a ustoupí. Doručovatel si doklad převezme, ověří totožnost, zapíše. Stejným způsobem mu bude i předána zásilka. Po dokončení doručení ošetří doručovatel své ruce dezinfekčním sprejem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.