Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2281
Z toho za letošní rok:57
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#40637Nedodání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2020, před 16 dny

Ladislav Moješčik

Znění stížnosti

Již od 17.3.2020 20,15h Je u vás z Rakouska č. Pnum1 CA242170173 AT nebo
JJATA8200253002689795 (nevím, které je správné) a nebyl doručen do dnešního
dne nevím bude-li ještě k použití.Okamžitě dodát


Požadované řešení

okamžitě dodat!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2020 09:43, před 16 dny

V důsledku mimořádné situace spojené s šířením viru COVID_19 dochází k omezení nabídky služeb České pošty. Níže nalezne spotřebitel aktuální informace.https://www.ceskaposta.cz/omezeni-vnitrostatnich-sluzeb

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.