Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#40645Neuznaná reklamace na základě fotografie

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2020, před 4 lety

Zdeněk Audy

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 22.2.2020 jsem prostřednictvím internotový stránek lidl-shop podal reklamaci zboží Elektrokoloběžka Denver SCO-65210, jelikož zboží dle velikosti nešlo zaslat zpět. Na stránky jsem vložil 2 fotografie a popsal poškození (došlo ke zlomení rámu v místě sešroubování). Reklamace byla pouze na základě nekvalitních fotografii, protože pro vložení na stránky je možno pouze foto do velikosti 2 MB.
Dne 2.3. mi bylo sděleno - na základě poskytnutých fotografií byla dodavatelem Vaše reklamace zamítnuta. Při normálním zacházení nemůže dojít k takovému poničení konstrukce.
Dne 2.3.2020 jsem hned zaslal svůj písemný nesouhlas se zamítnutím reklamace se zdůvodněním - zboží bylo používané v souladu s návodem k použití. Koloběžku syn užíval pouze ve městě k dopravě do 1,5 km vzdáleného kroužku a zpět. Koloběžka mohla být použita od koupě takto max. 40x. Udávaná maximální váha je 100kg, syn vážil v průběhu užívání od 45 - 50 kg. Nerozumím co je důvodem zamítnutí reklamace? Co si představit pod odborným vyjádřením - normální zacházení? Opakuji, koloběžka minimálně použitá s polovinou váhového limitu a jen po rovném úseku! Nehledě nechápu, jak může být reklamace zamítnuta na základě přiložené fotografie, která je ještě pro vložení na Vaše stránky nutná zmenšit na velikost max. 2 MB! Pokud zamítnete reklamaci výrobku, který byl koupen na Vašem e-shopu za cenu 5.990,- Kč, tak si myslím, že by tento výrobek měl být náležitě prohlédnut. Vzhledem k tomu, že nesouhlasím s odůvodněním zamítnutí reklamace, a pokud si budete na svém stanovisku trvat, tak se vzhledem k ceně koloběžky obrátím na příslušného znalce, který vypracuje objektivní posudek! Následně budu také požadovat nárok na úhradu nutných nákladů, které mi vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady podle občanského zákoníku!
Dne 3.3.2020 mi byl doručen email - Vaši zprávu jsme postoupili na dodavatele a budeme čekat jeho vyjádření. Věříme ve Vaše rozhořčení a doufáme, že se Vám v brzké době ozveme s lépe vyhovujícím řešením reklamace.
Dne 18.3. mi byl opět doručen zamítavý email - bohužel musíme trvat na zamítnutí Vaší reklamace, jelikož se dle našeho názoru jedná o nepřiměřené zacházení. Tato koloběžka je určena pouze pro jízdu po rovném terénu, nikoliv na skákání, dělání triků a podobně. Omlouváme se, ale na našem původním stanovisku si musíme trvat.
Vzhledem k tomu, že jsem v současné době po návratu ze zahraničí v karanténě, tak se snažím vše zatím řešit elektronicky. Vzhledem k ceně koloběžky se určitě v posledním případě obrátím na znalce, protože koloběžka byla užívána jak jsem již psal v souladu s návodem a né na žádné skákáni a triky, jak psal zákaznický servis Lidl.
Koloběžka koupena dne 26.11.2018 na lidl-shop, jako vánoční dárek a fyzicky použíta až asi v lednu 2019.


Produkt

Elektrokoloběžka Denver SCO-65210


Požadované řešení

Výměna zboží, vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému