Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:77
Z toho za letošní rok:68
Stále v řešení:31
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#40662Žádná reakce na storno objednávky i přes zaplacené dodání a urgenci

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2020, před 2 měsíci

Xenie Gusková

Znění stížnosti

Dnes 23.3.2020 jsem na internetovém portále objednala ochranné roušky.
Objednávku jsem hned uhradila a přišel mi e-mail že dodací lhůta je až 40 dní.
Požádala jsem tedy o storno objednávky a vracení peněz. Bez reakce.
Nemají uvedené žádný kontakt. Na základě toho jsem začala hledat a našla stížnosti již od více klientů. Banka není schopná pomoc v řešení vrácení transakce.


Produkt

10 kusů ochranné roušky


Požadované řešení

Vrácení peněz a storno objednávky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 07:53, před 2 měsíci

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo může dle bodu 40 Preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU uplatnit kdykoliv od objednání zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky ve lhůtě 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2020 10:20, před měsícem

Dobrý den,

Situace samozřejmě není jednoduchá ani pro jednu stranu. Pro nás je to neskutečný zápřah a celý tým Světomatu nestíhá ani odpovídat na maily, ikdyž děláme co můžeme.

Co se týče objednávek, situace je následující.

Po přijetí platby, odesíláme zboží do 24 hodin. Doba dodání je 5-40 pracovních dnů.

Přesně takto to stojí pod produkty i v obchodních podmínkách a každý zákazník potvrzuje, že obchodní podmínky četl. Díky tomu, že s nimi musí i souhlasit, řídíme se nadále těmito podmínkami.

Pokud jste objednal a vše proběhlo v pořádku - přišel vám potvrzovací email - vaše zboží je na cestě k vám a bude doručeno tak, jak se obě strany dohodly.

Pokud vyvstane jakýkoliv problém, že bude třeba doba dodání překročená - vracíme peníze, nebo kompenzujeme škodu po domluvě.

Pokud je objednávka odeslána, nedá se již zrušit, jelikož se balíček nedá zastavit.

Omlouváme se za prodlevu, se kterou odpovídáme. Děláme ale vše proto, abychom tuto situaci zvládnuli.


S pozdravem,
Jiří Kolomazník, Jednatel společnosti


Xenie Gusková

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.4.2020 21:47, před 27 dny

Dobrý den,

Dnes zboží dodáno, vše v pořádku doručeno.
Zásilka odeslána přímo z Číny, čekala jsem skoro 40 dní.

Děkuji Dtestu za pomoc při vyřízení mé stížnosti.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.