Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:77
Z toho za letošní rok:68
Stále v řešení:31
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#40718Roušky skladem a odeslani do 24h - Svetomat.cz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2020, před 2 měsíci

Jan Trudič

Znění stížnosti

Dobry den,

Reakcí na FB reklamu jsem na svetomat.cz objednal 3 rousky. Eshop výrazně upozorňuje, že zboží je skladem a odesílá do 24h. Avšak v potvrzení objednavky, který dorazí na druhy druhy do emailu, je informace, že:

"díky tomu, že se snaží přinášet neotřelé módní kousky z celého světa, musí být velmi pečliví na své dodavatele. Zboží, které můžeme zakoupit v jejich obchodě, je jedinečné a nikde jinde jej neseženeme. Všechno to má jednu jedinou vadu na kráse a tou je delší dodací doba.
Doprava probíhá ekonomickou linkou od jejich dodavatelů, to jim dále umožňuje zbavit zásilky poštovného a doručit nám tak pouze produkty bez poštovného.
Rádi by ale upozornili, že dodací doba může být v rozmezí 5 - 40 prac. dní.
Moc je mrzí, že nejsou schopni doručit zboží rychleji."

Domnívám se tedy, že zboží objednávájí z čínskych portalu a adresují je koncovému zákazníkovi. Na celé situaci je zarážející, že toto dělají v době strachu z koronaviru a s vědomím, že zásilky z Číny nabirají v této době obrovská zpoždění nebo nechodí vubec.


Produkt

Zábavné zubaté roušky


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 17:25, před měsícem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 občanského zákoníku lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení. Pokud prodejce nereaguje, odkazujeme na postup uvedený výše.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2020 10:19, před měsícem

Dobrý den,

Situace samozřejmě není jednoduchá ani pro jednu stranu. Pro nás je to neskutečný zápřah a celý tým Světomatu nestíhá ani odpovídat na maily, ikdyž děláme co můžeme.

Co se týče objednávek, situace je následující.

Po přijetí platby, odesíláme zboží do 24 hodin. Doba dodání je 5-40 pracovních dnů.

Přesně takto to stojí pod produkty i v obchodních podmínkách a každý zákazník potvrzuje, že obchodní podmínky četl. Díky tomu, že s nimi musí i souhlasit, řídíme se nadále těmito podmínkami.

Pokud jste objednal a vše proběhlo v pořádku - přišel vám potvrzovací email - vaše zboží je na cestě k vám a bude doručeno tak, jak se obě strany dohodly.

Pokud vyvstane jakýkoliv problém, že bude třeba doba dodání překročená - vracíme peníze, nebo kompenzujeme škodu po domluvě.

Omlouváme se za prodlevu, se kterou odpovídáme. Děláme ale vše proto, abychom tuto situaci zvládnuli.


S pozdravem,
Jiří Kolomazník, Jednatel společnosti


Jan Trudič

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.4.2020 14:15, před měsícem

Dobrý den,

Váš eshop je záměrně postaven tak, aby evokoval v zákazníkovi pocit, ze je zboží skladem a posíláte do 24h. Tyto napisy SKLADEM a ODESLANI DO 24h mate záměrně ve svém eshopu zvýrazněné větším a barevným písmem. Avšak informace o doručení za 5-40 a ještě k tomu pracovnich!! je hezky skryta v podmínkách, které na CZ eshopech čte málokdo, protože předpokládá fair obchodníka.
Proč informaci o 2 měsíční dodací lhůtě neuvedete rovnou do popisu zboží? Odpověď je nasnadě.

Váš email z 18.3.2020 o odeslání mého zboží už i počítá s tím, že většina Vasich zákazníků podmínku o "rychlosti" dodání nečte, neboť se v něm poprvé otevřeně o době dodání zmiňujete a zároveň se omlouváte, že Vás mrzí, že nejste schopni dodat zboží rychleji.

Vaše podnikání s rouškami zasilanými z Číny v době krize s termínem dodání až 2 kalendářní měsíce je na nebo spíše za hranici slušného chování a podnikání.
A já jako poctivý občan teto republiky Vám vyzývám - styďte se za takový obchod s rouškami!

Jelikož nepřečtení celého Vašeho webu společně s Vašími obchodními podminkami (čtěte taktikami) je má chyba, budu na již nepotřebné roušky čekat max. 40 pracovních dní, což je dle mého výpočtu do 19.5.2020, a poté, v případě nedoručení, budu žádat vrácení plné platby zpět.

S pozdravem,

Ján Trudič

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.