Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:463
Z toho za letošní rok:151
Stále v řešení:87
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 91 stížnostech.

#40749Nedodaná objednávka roušek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2020, před 2 měsíci

Ladislav Hrubý

Znění stížnosti

Dobrý den,objednal jsem si a zaplatil 17.3.20. složenkou 10 ks.roušek za 459 Kč.Zatím jsem nedostal žádné vyrozumění o stavu přijmutí mé objednávky.Vím,že je nyní nedobrá situace s vyřizováním objednávek,ale jsou potřeba co nejdříve ,aby se předešlo možnosti nákazy.
Moc děkuji za vaši odpověď a přeji hezký den.


Požadované řešení

Co nejdříve zaslat požadované zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 17:54, před měsícem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2020 16:28, před měsícem

napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2020 21:53, před 24 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.