Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2596
Z toho za letošní rok:281
Stále v řešení:146
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 492 stížnostech.

#40752Zrusenie premium clenstva a vymazanie uctu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2020, před 2 měsíci

Norbert Nagy

Znění stížnosti

Dobry den,

poprosim Vas o pomoc ohladom zrusenia premioveho clenstva a nasladne vymazanie uctu vratane osobnych udajov na tejto zoznamke be2.cz/be2.sk, nakolko mi nie je umoznene tento proces vykonat.

Dovodom je, ze nemam do buducna v zaujme vyuzivanie tejto zoznamky a služby s nou spojene. Bol som uvedeny do omylu a z účtu mi bola strhnutá niekoľkonásobne vyššia suma ako bola uvedená v položke.

Zaregistroval som sa 21.2.2020, pricom som si aktivoval službu Premium účet (podotykam skusobne!) dna 25.2.2020 na jeden mesiac, za co mi bolo strhnutych 9,96 Eur. Bez moznosti akehokolvek zrusenia clenstva mi nasledne dnes 25.3.2020 z účtu bolo strhnutých 49,96 eur, ktoré som si neaktivoval!

V sucasnosti mam stav Premium clenstva -> DISPUTED. Neviem co to znamena.

Ziadost o zrusenie premium clenstva a nasledne vymazanie uctu bola zaslana emailom na ochrana@be2.sk,zakaznickyservis@be2.cz a michal.hlavacek@be2.com len s tym ze poziadavku eviduju vo forme ticketu v podobe automatickej odpovede.

Obavam sa na zaklade skusenosti inych pouzivatelov to nebude stacit, preto sa obraciam na Vas o urychlenie riesenia.


Požadované řešení

Zrusenie Premium clenstva, zrusenie obnovy automatickych platieb, nasledne zmazanie uctu a informacia zo strany poskytovatela, ze ziadne dalsie platby nebudu vymahane a vyhoveli mojej ziadosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 06:55, před měsícem

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2020 16:18, před měsícem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Norbert Nagy

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.3.2020 16:26, před měsícem

Na zaklade dtest podnetu som dostal automaticku odpoved 26/03/2020 02:37 z e-mailu: zakaznicky-servis@be2.sk Na mail som odpovedal prilozenym a podpisanym formularov na vypoved (format ako si to spolocnost be2 ziada) ohladom odstupenia od sluzieb, zrusenie clenstva, zrusenie automatickej obnovy platby a nasledne ziadosti o zmazanie uctu a spatnu odpoved o vyriesenie.

Touto cestou prosim dtest, aby kontaktovala spolocnost s urychlenym konanim a odpovedou vo veci mojej ziadosti. Dakujem.


Vážený zákazník služby be2,

ďakujeme za Vašu správu.

Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.

Je nám veľmi ľúto, že od nás odchádzate.

Vysvetlíme Vám, ako môžete svoje Prémiové členstvo jednoducho vypovedať. Žiadosti o výpoveď prijímame vo forme prílohy emailu (naskenovaná výpoveď), fax-u alebo listu.

Upozorňujeme, že Vaša žiadosť musí byť podpísaná. Nezabudnite v rámci nej uviesť svoje meno a registračnú emailovú adresu, aby sme Váš profil našli a včas Vám odpovedali. Po spracovaní Vašej žiadosti Vám pošleme emailové potvrdenie s dátumom vypršania Vašeho Prémiového členstva. V prípade, že z našej strany spätnú reakciu nepríjmete, neváhajte nás opäť kontaktovať.

Ako nám poslať podpísanú výpoveď:

Emailom: ako prílohu (pdf, jpg alebo gif) reakciou na tento email.
Faxom, na adresu: 00421 233010359

DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE:

Výpoveď je potrebné poslať zo zaregistrovanej e-mailovej adresy alebo ju JASNE spomenúť v dokumente. Ak neposkytnete správne informácie, Vašu žiadosť nebude možné akceptovať.

Podpísanú výpoveď nám prosím pošlite najneskôr 7 dní dní pred dátumom obnovenia Vášho Prémiového členstva, v opačnom prípade bude Vaše platené členstvo predĺžené o ďalšie obdobie. Dátum obnovenia si môžete skontrolovať priamo vo svojom profile kliknutím na kruhovú ikonu fotografie a následne na možnosť ''Nastavenia''.


S pozdravom
be2 Tím
____________________
e-mail: zakaznicky-servis@be2.sk
https://www.be2.sk

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 16:38, před měsícem

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby požadavek spotřebitele urychleně vyřešila.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 13:50, před 30 dny

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.