Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2517
Z toho za letošní rok:200
Stále v řešení:146
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 489 stížnostech.

#40755Neoprávněné strhávání plateb

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2020, před 7 dny

Ludvík Němec

Znění stížnosti

Dne 9.10.2019 jsem na stránkách singels 50.cz požádal o prémiove členství na 3 měsíce u kterého byla uvedena cena 2247kc, kterou mi společnost strhla z účtu 2.3.2020.
Dne 4.3.2020 jsem zaslal formulář o odstoupení od smlouvy a požádal o zrušení mého Prémiového účtu jakožto zrušení jakéhokoliv automatickeho prodloužení. Ve smlouvě z 9.10.2019 jsem se zavázal na trvání smlouvy na tři měsíce. Společnost be2 mi však trvání automaticky prodloužila do 7.5.2020.a stále mi chce strhávat z karty další platbu, kterou jsem zablokoval.
Prosím o radu, jsem povinnen uhradit prémiové členství do 7.5.2020.
Moc děkuji za odpověď.S pozdravem Němec
Ještě zasílám odpověď be2 na mou výpověď.
,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslána v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.

Uvědomujeme si však, že si již nepřejete služeb svého VIP/Prémiového členství po vypršení uhrazeného období využívat a tímto Vám potvrzujeme, že prodloužení Vašeho hrazeného členství bylo již zrušené.

Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu:
27/05/2020 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další poplatky.


Produkt

Prémiové členství na tři měsíce v ceně 2247kc


Požadované řešení

Právní rada o odstoupení od smlouvy a jejího finančniho plnění.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 06:51, před 7 dny

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2020 16:18, před 7 dny

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Ludvík Němec

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.3.2020 20:29, před 7 dny

Dobrý den.
Jelikož jsem nebyl z vaší strany ve smlouvě řádně poučen o automatickém prodlužování, tudíž byl jsem byl uveden v omyl a proto namýtam na neplatnost automatického prodlužování smlouvy.
V žádném případě jsem neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat.
Smlouva tudíž skončila uplynutím obdobím na která byla původně sjednána.
Tímto žádám o ukončení plateb a potvrzení že nemám žádné pohledávky vůči vaší společnosti.
Děkuji Němec

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.