Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:829
Z toho za letošní rok:104
Stále v řešení:43
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40756Doruceni baliku uplne jinam

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2020, před 7 dny

Martina Petraturova

Znění stížnosti

Dobry den,

dne 20.03.2020 jsem odeslala z Vidne postou balicek do Ceske republiky. Balicek jsem pripojistila. Pri sledovani zasilky online jsem zjistila, ze balicek byl 24.03.2020 dorucen nekam do Zlina, bylo tam uvedeno pouze PSC. Zacalo obvolavani vsech post, vcetne posty mista urceni balicku, rakouske posty, post ve Zline atd. Po 24 hodinach telefonovani, jsem zjistila, ze balicek odjel z Vidne, prijel do Brna, nasledne do Zlina a byl predan nejdriv DHL a pote PPL, ktera jej nedorucila na uvedenou adresu. Sofer, pan D.R. balicek proste nechal na nejake benzince. Nevolal nikomu, nezvonil na uvedene adrese doruceni a nenechal ve schrance ani oznameni! Proste se balicku zbavil na oprvni benzince a odjel.
Stiznost postupuji i rakouske poste.


Produkt

Zasilka cislo: JJATA8200253002746689


Požadované řešení

Odstupuji timto od smlouvy a zadam vraceni postovneho ve vysi 377,- Kc (dle dnesniho kurzu CNB).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 07:58, před 7 dny

Na stránkách https://www.ppl.cz/ jsou zveřejněna přijatá omezení v doručování související s koronavirou nákazou.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.