Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#40760Oprava sekačky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2020, před 7 dny

Nela Szakosová

Znění stížnosti

Dala jsem do opravny sekacku a to 23.8.2019 s tim, ze bude opravena do 27.9.2019 a je skoro Duben a ja ji stale nemam a neni pry ani opravena. Ani neni nikdo schopny me kontaktovat a musim Vas uhanet a prehazujete si me, jak horky brambor. Co je tohle za jednani? To jsem jeste nezazila.. Chci svou sekacku zpet a odezvu od Vas. Bylo mi receno, ze chybi nejak nahradni dil z Ciny, ale to je ted problem. Sekacka je u Vas pres pul roku, tak co je to za vymluvu? Poprosim Vas tedy o navraceni sekacky a vypsat, jake nahradni dily jsou potreba. Necham si ji opravit jinde a toto budu resit. Protoze tohle neni normalni a takovehle jednani se mi vubec nelibi.


Produkt

ZAKAZKOVY LIST CISLO: 19SRO00498


Požadované řešení

Vraceni opravene sekacky, ktere nebude uctovano nebo vraceni neopravene sekacky s nejakou kompenzaci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 08:40, před 7 dny

Mezi společností a spotřebitelkou byla uzavřena smlouva o dílo (oprava sekačky). Pokud není oprava provedena v ujednaném čase, ocitá se společnost v prodlení. Nedokončí-li společnost opravu ani v dodatečné lhůtě, kterou jí poskytla spotřebitelka, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.