Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:153
Stále v řešení:88
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 91 stížnostech.

#40825Nedodané zboží dámská obuv

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2020, před 2 měsíci

Gabriela Komárková

Znění stížnosti

Zboží bylo zaplaceno z účtu dne 12.3.2020 a do dnešního dne t.j. 27.3.2020 zboří nepřišlo


Produkt

jedná se o dámské boty za 399,- kč


Požadované řešení

Urychleně chci zaslat zboží nebo vrátit peníze, jinak vás nahlasím polici Čr. či ČOI


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2020 16:36, před 2 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2020 16:24, před měsícem

napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.

Děkujeme za informaci.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Gabriela Komárková

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.4.2020 15:33, před měsícem

Dobrý den, č.objednávky je 102487721. Jedná se dámské boty, částka 399,- kč. Komárková Gabriela

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2020 07:28, před měsícem

dodací lhůta u produktu činí obvykle 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 19.3.2020, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.

V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla: RV370706204CN
na následujících stránkách

https://www.17track.net/cs

https://www.postaonline.cz/trackandtrace (pro Českou republiku)

https://tandt.posta.sk/ (pro Slovenskou republiku).

Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Gabriela Komárková

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2020 10:12, před měsícem

Do dnešního dne zboží nedorazilo, nedělejte si z lidí legraci, považuji vás za zloděje.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2020 09:42, před měsícem

mezní termín pro doručení je do 18.5.2020. Pokud zboží do daného data nebude doručeno, neváhejte se na nás obrátit. Rádi s Vámi poté vyřešíme reklamaci.
Přejeme hezký den

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Gabriela Komárková

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2020 11:46, před 27 dny

Stále mi nic nepřišlo. Už si od Vás nikdy nic neobjednám a ani vás nebudu doporučovat. Komárková

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2020 08:02, před 24 dny

mezní termín pro doručení je do 18.5.2020. Pokud zboží do daného data nebude doručeno, neváhejte se na nás obrátit. Rádi s Vámi poté vyřešíme reklamaci.
Přejeme hezký den

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.