Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:39
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#40836Podvodné sms

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2020, před měsícem

Katarína Francková

Znění stížnosti

Dobrý den, můj syn asi nainstalovalo něco(XIOMNIA?)co mu z jeho telefonu bez jeho vědomí odeslalo dvě SMS zprávy, které potvrzovali objednávku týdenního předplatného za 99Kč.Když jsem to zjistila byl mi navýšený tarif již o 198 Kč.Bez jeho vědomí odeslána SMS ve tvaru: TRZ 1031897663_1
Přijatá SMS ve tvaru: Předplatné 99Kč/1x týdne. Posli ANO pro objednáni na 90440 Xiomnia. Vice info na 844 444 484 nebo sms HELP na 90440.
Bez mého vědomí odeslána SMS ve tvaru:ANO
Přijatá SMS ve tvaru: Příchozí zprava přijata z čísla 90440099 stala 99,00 Kč s DPH. Pro zrušeni služby posli SMS ve tvaru STOP TRZ na číslo 90440. Více na info posli sms HELP na 90440.Službu jsem zrušila STOP TRZ. Ale další platba 99 Kč odešla i při blokaci čísla a zrušení služby. Nyní jsem komunikovala s operátorem aby blokoval m-platby.Nevím co bude dál.


Produkt

t.č. 90440, 90440099


Požadované řešení

Ráda bych zjistila, kdo tak neoprávněně okrada lidi a zda by to šlo, byla bych ráda, kdyby došlo k navrácení částky 297 Kč, která mi byla navýšena za platbu tarifu za telefon.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 09:42, před měsícem

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2020 10:13, před měsícem

Dobrý den,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
DIMOCO Team

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 15:30, před 25 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.