Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:153
Stále v řešení:88
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 91 stížnostech.

#40845Storno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2020, před 2 měsíci

Kristina Oganesjan

Znění stížnosti

Dňa 13.3.2020 som si objednala na tejto stránke 4 respirátory v hodnote cca 50€ avšak po platbe som si všimla dodaciu lehotu 30-40dni tak hneď v priebehu 5-10min. po platbe som sa dovolala na ich linku a chcela zrušiť storno kde mi pani povedala ze samozrejme hneď to zruší a ze si to aj poznačila a mam to brat ako vybavenú vec. Po pár dňoch som nedostala žiadne info o zrušení tak som tam zas volala a pani mi povedala asi po 4 dňoch že sa nevie skontaktovat so svojím DODÁVATEĽOM a nevie v akom štádiu je objednávka načo som jej povedala ze ma to nezaujima pretože ja som objednavku stornovala 5min. po platbe a sľúbili ze bude stornovana. Naťahovali čas až do vtedy kým dodávateľ neodosle objednavku a potom mi napísali ze zaplatený tovar nieje možné stornovať čo mi príde ako PODVOD z ich strany nakoľko mi storno sľúbili a po dvoch týždňoch naťahovania času mi napísali ze to nieje možné a ze ak nebudem spokojná s tovarom tak ho môžem vrátiť! Už 3 dní mi nedvíhaju telefón a to čakám na linke min. 10minut a nikto to nedvihne takže predpokladám ze majú moje číslo vedené ako nedvíhať! Taktiež majú v obchodných podmienkach uvedené že odstúpiť od zmluvy je možné pred odoslaním tovaru (tak som aj urobila) alebo po jeho doručení takže neviem prečo sa tým neriadia keď to majú aj v obchodných podmienkach.


Produkt

Číslo objednávky :1100475425, respiracny rouska KN95


Požadované řešení

Žiadam naspäť svoje peniaze nakoľko som objednávku stornovala hneď po uhradení a bolo mi garantovane že storno prebehne v poriadku čo sa samozrjeme nestalo a už dva týždne ma naťahujú.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 09:14, před 2 měsíci

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo může dle bodu 40 Preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU uplatnit kdykoliv od objednání zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2020 16:20, před měsícem

je mi líto, ale již uhrazenou objednávku nelze zrušit z důvodu, že zboží bylo již odesláno na Vaši adresu.

K expedici Vaší objednávky došlo dne 31.3.2020.

Ve vaší objednávce je zboží, které bylo skladem u našeho dodavatele, je tedy nutné počítat s dodací lhůtou 10-30 (max. 60) dnů ode dne odeslání Vaší zásilky. Pokud o zboží po jeho doručení nebudete mít zájem, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme s vrácením zboží a následným řešením reklamace prostřednictvím vrácení peněz.

Děkujeme za pochopení,


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Kristina Oganesjan

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.3.2020 16:54, před měsícem

Ako je možné že došlo k expedícii objednávky 31.3.2020 keď objednávka bola stornovana 13.3.2020? Čo sú toto za spôsoby obchodu a jednania? Akým právom ste vyexpedovali zásielku ktorá bola stornovana 18 dní pred samotnou expedíciou objednávky? Je to z vašej strany podvod a nedodržanie dohody ktorá vznikla medzi mnou a vašim zamestnancom. Ja nie som povinná prijať objednávku ktorú som stornovala a už vôbec nie som povinná uhrádzať poštovné náklady na vrátenie tovaru ktorý ste svojvoľne odoslali.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2020 07:26, před měsícem

děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace. Nabízíme Vám možnost tzv. odložené platby, tedy že Vám bude platba za Vaše zboží vrácena zpět, ale jelikož je Vaše objednávka vyexpedovaná, plánovanému doručení zboží již bohužel nezabráníme.

Pokud o zboží nebudete mít zájem, prosíme o jeho vrácení zpět na naši adresu:
Ateli, s.r.o.
P.O.BOX 324
830 00 Bratislava 3

Pokud si budete chtít zboží nechat po jeho doručení, prosíme o zaslání částky za zboží podle následujících platebních údajů:
Majitel účtu:: Ateli, s r.o.
- BIC: FIOZSKBAXXX
- IBAN: SK7583300000002300518740
- variabilní symbol: číslo Vaší objednávky

Děkujeme za pochopení a prosíme o informaci, zda tedy s touto navrhovanou metodou tzv. odložené platby souhlasíte a případně také o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz.



Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Kristina Oganesjan

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2020 09:58, před měsícem

Dobrý deň áno súhlasím. Váš tovar Vám vrátim naspäť. Prosím o vrátenie platby na číslo účtu :
IBAN:SK52 8360 5207 0042 0519 0280

Dakujem

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2020 08:35, před měsícem

požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.

Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.

Děkujeme za pochopení


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Kristina Oganesjan

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.4.2020 11:25, před měsícem

Hodnocení: