Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
U O2 jsem začal využívat TV a Internet. Internet je funkční a bez problémů, ale tv od počátku využívání často vypadavala, a mnohdy ji nešlo pustit. Po výměně modemu a routeru jsem kontaktoval O2 a na naší adresu přijel technik (ze společnosti Cetin). Ten nás informoval, že tyto 2 služby nemohou z technických důvodů na této adrese fungovat (ztráty signalu) a řešení je bud snížit rychlost internetu na 50 MB nebo jednu ze služeb zrušit.
Proto jsem na prodejně podal reklamaci a změnil internet ze 100MB na 50MB. Po změně funguje obojí.
Reklamace byla zamítnuta. I přes to, že technik jasně přihlásil, že nasmlouvane služby fungovat nemohou.
O2 tv M + internet 100MB
A) zajistit možnost 100MB net + TV(ideal)
nebo
B) vrácení rozdílu mezi mezi cenou 100mb a 50mb internetu za dobu poskytování služby.
|
Tweet |