Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#40860Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2020, před 4 lety

Pavel Knirsch

Znění stížnosti

Dobrý den,
U O2 jsem začal využívat TV a Internet. Internet je funkční a bez problémů, ale tv od počátku využívání často vypadavala, a mnohdy ji nešlo pustit. Po výměně modemu a routeru jsem kontaktoval O2 a na naší adresu přijel technik (ze společnosti Cetin). Ten nás informoval, že tyto 2 služby nemohou z technických důvodů na této adrese fungovat (ztráty signalu) a řešení je bud snížit rychlost internetu na 50 MB nebo jednu ze služeb zrušit.

Proto jsem na prodejně podal reklamaci a změnil internet ze 100MB na 50MB. Po změně funguje obojí.

Reklamace byla zamítnuta. I přes to, že technik jasně přihlásil, že nasmlouvane služby fungovat nemohou.


Produkt

O2 tv M + internet 100MB


Požadované řešení

A) zajistit možnost 100MB net + TV(ideal)
nebo
B) vrácení rozdílu mezi mezi cenou 100mb a 50mb internetu za dobu poskytování služby.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému