Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:764
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:29
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 261 stížnostech.

#40860Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2020, před 3 měsíci

Pavel Knirsch

Znění stížnosti

Dobrý den,
U O2 jsem začal využívat TV a Internet. Internet je funkční a bez problémů, ale tv od počátku využívání často vypadavala, a mnohdy ji nešlo pustit. Po výměně modemu a routeru jsem kontaktoval O2 a na naší adresu přijel technik (ze společnosti Cetin). Ten nás informoval, že tyto 2 služby nemohou z technických důvodů na této adrese fungovat (ztráty signalu) a řešení je bud snížit rychlost internetu na 50 MB nebo jednu ze služeb zrušit.

Proto jsem na prodejně podal reklamaci a změnil internet ze 100MB na 50MB. Po změně funguje obojí.

Reklamace byla zamítnuta. I přes to, že technik jasně přihlásil, že nasmlouvane služby fungovat nemohou.


Produkt

O2 tv M + internet 100MB


Požadované řešení

A) zajistit možnost 100MB net + TV(ideal)
nebo
B) vrácení rozdílu mezi mezi cenou 100mb a 50mb internetu za dobu poskytování služby.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2020 21:31, před 2 měsíci

Pokud spotřebitel nesouhlasí se způsobem, jakým byla reklamace vyřízena a společnost není ochotna své rozhodnutí přehodnotit, má spotřebitel možnost se do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2020 11:50, před 2 měsíci

Dobrý den,

tento kanál není oficiální pro podání reklamace. Informace, jak reklamaci podat, jsou uvedené na našich internetových stránkách https://1url.cz/5zoNI. Podle ověření byla reklamace č. OPLX82H vyřízena dne 18. 3. 2020. Váš nesouhlas jsme předali k vyřízení a o výsledku budete informován do jednoho kalendářního měsíce.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2020 21:26, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Pavel Knirsch

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.6.2020 19:34, před měsícem

Hodnocení:

Komentář: Z O2 mne kontaktovali pouze se sdělením, že si za svým rozhodnutím stojí a že doslova mohou nabízet služby, které technicky nemohou dodržet (jelikož není možné dostupnost služeb předem kontrolovat) a tak na zákazníkovi aby si sám ověřil zdali mu služba funguje správně.
V mém případě jsem si službu změnil sám a tak je dle O2 problém vyřešen. To že jsem platil za službu kterou nedodali(ani nemohli) je dle O2 správně.