Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:206
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#41165Vigoshop/Hsplus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2020, před měsícem

Brigita Schlentzková

Znění stížnosti

Objednala jsem jako dárek pro svou dceru Vigoshop,vůbec obrázky a popis neodpovídají, za mne pokud chcete prořídnout vlasy, tak právě tato Vigoshop, je ideální. Do dnešního dne nemám žádnou odpověď zda je reklamace v řízení, nebo jestli převzali reklamaci nic, Podací lístek říká, že reklamace byla převzatá 2.4. 2020, tak stále čekám:-( S pozdravem Brigita.


Produkt

Nefunkční.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2020 15:31, před měsícem

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Vzor odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2020 20:13, před 13 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.