Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stížnost na nedodání roušek a žádost o vrácení uhrazené částky.
Dne 19.3.2020 jsem si objednala 8 kusů roušek KN 95 celkem za 1192 ,-Kč. Objednávka č. 102566241.
Obratem jsem ji uhradila příkazem přes PC dle vašich pokynů. Není mi jasné, že moje objednávka-která měla najednou číslo 1638687193 byla uhrazena na č. 6705562/0800 19.3.2020 ve 20:59 hod.
Dne 25.3.2020 jsem zaslala písemnou žádost jak daleko je moje objednávka. Paní Andrea Kabeláčová mi sdělila, že informaci mám u objednávky. Obratem jsem zažádala o vrácení celé částky. Důvod byl uveden ten, že doba dodání je dlouhá a z finančních důvodů vzhledem k celosvětové krizi potřebuji peníze vrátit.
Požaduji zprávu o vysvětlení a budu nadále žádat o vrácení peněz přes právní kancelář.
S pozdravem Vojtěchová
P.S platby mohu doložit doklady
Respirační rouška KN 95
vrácení uhrazené částky 1992,-Kč
|
Tweet |