Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:593
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

55%
45%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#41489Pracovní doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2020, před 2 lety

Jana Daničková

Znění stížnosti

Včera 17.4.2020 jsme jeli na prodejnu do Jbc, jelikož PS pro který jsme jeli na prodejnu do Turnova, neměli. Měli do 16.00 za pět celá jsme dorazili do Jbc a volali na prodejnu ať chvilinku vydrží, že jsou všude objížďky, že brzy přijedeme. Přijeli jsme v 16.05. Prodejce jsme zastihl u dveří, již zamykání. Poprosili jsme je, aby nám jen prodali danou věc. Odvětili, že mají pracovní dobu a již své plány, deti a podobně. Ať přijedeme zítra. Jeli jsme tedy dnes, mimořádnou pracovní dobu měli od 9.do 12. Přijeli jsme v 9:10 a nikdo na prodejně nebyl. Dovolat jsme se nemohli. Čekali jsme venku do 10.05 ani poté nikdo nedorazil, tak jsme jeli do Liberce. Doma jsem ještě před 12 zkoušela volat na prodejnu, ale nikdo to již nezvedal. Asi tam zase nikdo nebyl. Včera neměli 5 minut navíc a apelovali na pracovní dobu, tak jakto, že bez jakékoliv cedulky na dveřích v prodejně dnes nikdo nebyl?! Také mám děti, které čekali přes 2hodiny doma, protože prodejcům se sis dnes nechtělo vstávat! Prosím o vyřešení a případně potrestání prodejců na pobočce Vodafone v Jablonci nad Nisou. Děkuji.


Produkt

Pobočka Jablonec nad Nisou


Požadované řešení

Minimálně srážka ze mzdy. Já také pojala naftu a nikdo mi to neproplati.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2020 08:32, před 2 lety

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2020 13:49, před 2 lety

Dobrý den, paní Daničková,

spojila jsem se s vedoucím prodejny v Jablonci nad Nisou a ráda bych se Vám omluvila, že jste v sobotu svůj požadavek v prodejně nevyřešila.

V pátek 17. dubna už Vám kolega nemohl pomoci, protože byla uzavřená pokladna. A v sobotu jsme výjimečně prodejnu otevřeli později kvůli náhlé zdravotní indispozici pracovníka, který měl mít směnu. Ještě jednou se vám omlouvám, že jste do prodejny jela zbytečně :(

Na základě Vaší stížnosti Vás bude vedoucí prodejny kontaktovat telefonicky, proto věřím, že se společně domluvíte na řešení, které Vám bude vyhovovat.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 15:33, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 16:49, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.