Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:419
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#41582Vymáhání penez

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2020, před 4 měsíci

Vaclav Poplstein

Znění stížnosti

Dobrý den už v roce 2018 mi domů přišel dopis od advokátní kanceláře AUER WITTE THIEL že dlužím za registraci v předplacené člen tví 60euro aze to mám neprodleně zaplatit i s náklady za jejich služby 142 euro. Zaplatil jsem převodem na účet a bral jsem to za uzavřené.
Ale dnes 21.4 2020jsem měl ve schránce dopis se stejným obsahem na částku 125euro. Tak jsem na internetu vyhledal tu stránku kde jsem se registroval i když jsem účet zrušil po prvním dopise najednou jsem byl zas přihlášen a částka činila 4999kc. Tu jsem uhradil pak mi napadlo že to bude podvod kouknu na dtest a bylo to tak hned sem volal na svou banku jestli transakci zastaví ale bohužel už to nešlo. Zazadal jsem banku o reklamaci platby a teď čekám co bude. Můžete mi prosím říci co dělat? Na těch dopisech není žádné razítko jen napsáno AdvOKAT


Produkt

Internetová komunita sexprofi.cz


Požadované řešení

Zadam aby přestali chodit tyto dlužné dopisi a zrušení dluhu snimi spojené a vrácení peněz ve výši :142 eur a 4999Kc


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 14:21, před 3 měsíci

Pokud spotřebitel vypověděl smluvní závazek, který byl mezi ním a společností Dateyard, AG, pak společnost nemá oprávnění požadovat po spotřebiteli poplatky za období, které následuje po účinnosti výpovědi. Pouhé smazání účtu není výpovědí závazku. Smazáním účtu se spotřebitel pouze připraví o přístup k obsahu webových stránek.

Pokud spotřebitel závazek výpovědí neukončil, doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti ve smyslu ustanovení § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné. Bylo by proto patrně možné namítat neplatnost smlouvy, a tudíž i neoprávněné strhávání poplatků.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 17:45, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.